افتتاح شد:
مراسم افتتاح ۳ پروژه آبرسانی شهرستان کنگاور با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ 07 February 2022

بهره برداری از ۳ پروژه آبرسانی شهرستان کنگاور

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه امروز ۱۸ بهمن سال ۱۴۰۰ مراسم افتتاح آبرسانی به ۶۶ روستا استان کرمانشاه و همچنین بهره برداری از ۳ پروژه آبرسانی شهرستان کنگاور با حضور مسئولین استان و شهرستان در روستای سلطان آباد کنگاور برگزار شد، در این مراسم علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه‌های شهرستان کنگاور اظهار کرد: خشکسالی‌های سال‌های گذشته و استمرار آن مشکلاتی را در حوزه آب شهری و روستایی ایجاد نمود، امسال در استان کرمانشاه حدود ۲۳ درصد نسبت به سال گذشته کاهش بارندگی داشتیم

وی افزود: در حوزه آب روستایی در تابستان گذشته ۴۶۰ روستا با تنش آبی مواجه شدند که آبرسانی به این روستا‌ها را در دستور کار شرکت آبفا قرار دادیم، خوشبختانه امروز شاهد افتتاح بخشی این پروژه هستیم.

کاکاوند همچنین در ادامه گفت: خواهش ما از هم استانیان گرامی این است که هرگز از آب شرب برای مصارف غیر شرب استفاده نکنیم.

منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه‌های آبرسانی شهرستان کنگاور گفت: جشن دهه فجر هنگامی شیرین می‌شود که توام با خدمت باشد. در این دهه در اقصی نقاط استان کرمانشاه شاهد خدمات بسیار ارزنده‌ای از دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی همچنین اظهار کرد: در تابستان گذشته ۴۶۰ روستای ما در سطح استان دچار تنش آبی شد، امسال شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۳۳ پروژه در استان کرمانشاه هستیم.

فخری تصریح کرد: مبلغی بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان هزینه اعتبار پروژه‌های دهه مبارک فجر امسال استان است، که این موضوع نوید روز‌های خوب و توسعه گسترده در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و عمرانی در سطح استان می‌باشد.

وی ادامه داد: امروز شاهد به ثمر نشستم بخشی از زحمات عزیزان خود در شرکت آب و فاضلاب استان بودیم، امیدوارم بتوانیم با مصرف صحیح آب زحمات دوستان خود در شرکت آب و فاضلاب استان را ارج نهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار