مسئول دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در طول دوران شیوع ویروس کرونا در استان؛ گفت: در سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نزدیک به ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع کرده است.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 08 March 2022

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا حجت الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» ر با تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب اسلامی همیشه و همواره در همه عرصه‌های دشوار و سخت مانند مبارزه با گروهک ها، دوران دفاع مقدس، جهاد سازندگی، خدمت گزاری در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، زلزله، سیل و بیماری در کنار مردم و در خدمت نظام بوده و هست.

وی در ادامه به خدمات سپاه پاسداران در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع این ویروس، بیش از ۳۴ هزار نیرو در ضد عفونی و گندزدایی معابر، تولید و توزیع ماسک و دیگر اقلام بهداشتی در کنار کادر درمانی و دستگاه‌های اجرایی استان به مردم کردند و بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر بسیجی در طرح مهم حاج قاسم سلیمانی به محرومان جامعه در توزیع و غربالگری وزارت بهداشت خدمت رسانی کردند.

حجت الاسلام جلیلیان یکی دیگر از خدمت‌های سپاه را در طول دوران کرونایی دایر کردن ۱۵ مرکز درمانی در استان، همچنین مشارکت و کمک درمانی به ۴۱ مرکز درمانی در طرح واکسیناسین کرونا اعلام کرد و همچنین از توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان، تولید و توزیع هفت میلیون ماسک، برپایی بیمارستان صحرایی برای کمک به بیماران کرونایی. توسط سپاه نبی اکرم در دوران کرونا خبر داد.

سپاه ۲۹۱ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ساخت

مسئول دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: سپاه در این مدت همچنین ۲۹۱ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد استان ساخته و ۷۰۰ جهیزیه نیز برای نوعروسان این نهاد‌های حمایتی تدارک دیده است.

حجت الاسلام جلیلیان در ادامه همچنین از آزادسازی هزار و ۶۱ زندانی جرایم مالی و غیر مالی استان توسط حقوق داران بسیجی اشاره کرد و افزود: بسیج شجره طبیه است که نیرو‌های اصلی مخلص و فداکار سپاه پاسداران هستند.

او در پایان بیان داشت: سپاه پاسداران در راستای خدمت رسانی مردم همیشه پای کار بوده و در کنار سایر نیروی‌های مسلح؛ ایران را به عنوان یک قدرت جهانی مطرح کرده‌است که خود دشمنان به این قدرت معنوی و نظامی سپاه اذعان می‌کنند، چون آن‌ها از عده و عوده دشمنان نمی‌ترسند به همین خاطر دشمنان جرات چشم طمع به کشور مارا ندارند، هرچند ایران خود یکی از پیشرفته‌ترین کشور‌های نظامی و علمی جهان است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار