مدیر عامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: یکی از برنامه های مهم مقابله با خشکسالی در سال جاری برخورد با انشعابات پر مصرف و غیر مجاز است.
کد خبر: ۱۰۴۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ 02 May 2022

علیرضا کاکاوند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: امسال هم متاسفانه با خشکسالی مواجه هستیم، به این ترتیب همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب استان، مواجه با خشکسالی را در سه محور تعریف کردند، محور اول بحث تولید و تأمین آب است که در این راستا اجرای پروژه ها را خواهیم داشت، به طور مثال حدودا 50 حلقه چاه در این مدت حفر شده که در ارتباط با پروژه های نیمه تمامی که در سنوات گذشته در جریان بوده و باید به مرحله بهره برداری برسد.

وی افزود: محور دوم توزیع عادلانه آب است، در این راستا بحث نشت یابی ها، زون بندی و بازنگری طرح ها و مهندسی مجدد انجام می شود و موضوع بسیار مهم کاهش هدر رفت، اصلاح و مدیریت مصرف است که نیازمند تبلیغات محیطی است و از اصحاب رسانه تقاضا داریم در این راستا به ما کمک کنند.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه با یک خشکسالی بی سابقه مواجه هستیم، ادامه داد: موضوع دیگر اصلاح، بازنگری و توسعه شبکه و خطوط انتقال است که با توجه به فرسودگی که شبکه ها و خطوط ما در سیستم آبرسانی در بسیاری قسمت ها نیاز به اصلاح و بازسازی داریم.

کاکاوند تاکید کرد: اورهال کردن تاسیسات آبرسان از جمله تصفیه خانه ها و ایستگاه های پمپاژ را نیز در دستور کار داریم و همچنین برخورد با انشعابات پر مصرف و غیر مجاز و آبرسانی با تانکر سیار است که در این خصوص هم تفاهم نامه ای با بخش خصوصی بسته و منجر به عقد قرارداد شد و پیگیر ساخت چند دستگاه تانکر سیار هم هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار