مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تنها راه مقابله با بیماری آنفلوآنزا و شیوع آن در مدارس را استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دانست و گفت: با بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف هیچ کلاس درسی در کرمانشاه بدون معلم نماند.
کد خبر: ۱۰۷۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵ 24 October 2022

سلمان محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر ۲۶ هزار معلم شاغل و ۳۷۰هزار دانش آموز در استان کرمانشاه مشغول به تدریس و تحصیل هستند.

وی در خصوص کمبود معلم در مدارس استان، افزود: با تلاش‌هایی که انجام شد ظرفیت‌های مختلفی جون معلمان حق التدریس هیچ کلاس درسی بدون معلم نماند و همه دانش آموزان با حضور آموزگاران پر تلاش راهی کلاس‌های درس شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: در خصوص جمعیت بالای برخی کلاس ها، مساله این است که برخی محلات که با برنامه ریزی‌های جمعی سابق مدرسه ایجاد شده امروز با تراکم بالای جمعیت مواجه شدند و ما موظف به ثبت نام تمام دانش آموزان هستیم و تلاش می‌کنیم که آموزش به بهترین شکل صورت گیرد.

وی در ادامه سخنانش به شیوع آنفلوانزا در مدارس هم اشاره‌ای داشت و گفت: دانش آموزان و کادر مدرسه برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری از ماسک استفاده کنند و همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار