سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه فعالیت خود را در انتهای هفته جاری با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵ 11 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر ناصر حسینی اظهار کرد: در پی فرا رسیدن موج سرما و افزایش مصرف گاز در استان کرمانشاه در راستای مدیریت مصرف گاز فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی به همراه مدارس استان طی ۲ روز آینده یعنی چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی ماه با ۲ ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: طی روزهای گذشته گاز مصرفی در استان کرمانشاه به ۱۴ میلیون متر مکعب رسیده است و ضرورت دارد هم استانی‌ها نسبت به رعایت مدیریت الگوی مصرف اقدام کنند.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر ۹۹.۹ درصد جمعیت شهری و ۸۶.۵ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و با اقدامات در دست انجام تا پایان سال آینده استان کرمانشاه، استان سبز اعلام خواهد شد.

حسینی بیان کرد: ما آمادگی داریم موتورخانه تمامی مستحدثات استان کرمانشاه را با اولویت مدارس و ساختمان‌های آموزش و پرورش به صورت رایگان بهینه سازی کنیم که این کار مصرف گاز ساختمان را تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار