رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی استان کرمانشاه گفت:تالارهای پذیرایی فعالند و هنوز  دستور العملی از سوی اداره بهداشت و ستاد بحران در زمینه تعطیلی با محدودیت فعالیت آن ها صادر نشده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 15 January 2023

تالارهای پذیرایی فعالند/ تعطیلی این اماکن زنجیره ای از مشاغل را دچار رکود می کند

مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر دستور العملی از طرف اداره بهداشت و ستاد بحران در خصوص شیوع نوع دیگری از ویروس کرونا به ما ارائه نشده و در صورت صدور دستور العملی از سوی اداره بهداشت و ستاد بحران، تالار های پذیرایی مجددا مانند سنوات ابتدایی شیوع کرونا بسته خواهند شد.

وی ادامه داد:درصورت وقوع این اتفاق ما زیرنظر استانداری و ستاد کرونا به تالار های پذیرایی ابلاغ  می کنیم ومجددا بسته خواهند شد و بازرس ما از تالار های پذیرایی بازدید و نام تالار های متخلف را جهت پلمپ تحویل اماکن می دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه تالار های پذیرایی تامین کننده چندین خانوار هستند در صورت بسته شدن دوباره تالار ها ، بسیاری از خانوارها که از این طریق امرار معاش میکنند دچار مشکلات اقتصادی می شوند واتحادیه توانایی انجام کمکی به زیر مجموعه تالارهای پذیرایی را ندارد  و در این زمینه تنها دولت میتواند مساعدت کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در سال های ابتدایی شیوع ویروس کرونا  بنابر دستور ستاد کرونا تالار های پذیرایی جهت کاهش شیوع این ویروس بسته شدند ومسئولین برای کاهش فشار های اقتصادی بر روی  صاحبین تالار های پذیرایی قول هایی دادند از جمله صرف نظر  از پول برق این اماکن و مساعدت نسبت به آن ها اما نهایتا هیچکدام از قول ها تحقق نیافت و بسیاری از این تالار های پذیرایی ورشکست شدند.

وی افزود: تالار های پذیرایی درصورت وقوع مجدد این اتفاق بیشترین ضربه را متحمل می شوند چرا که  معمولا مشتری تالار های پذیرایی از چندین روز قبل تالار را رزرو میکنند و لغو کردن رزروی ها خسارت هایی را درپی خواهد داشت.

وی ادامه داد:در برگزاری یک مجلس علاوه بر تالار هاچندین مجموعه از مشاغل دخیل هستند و آنها نیز دچار رکود اقتصادی می شوند.

مرادی تاکید کرد:در صورت شیوع نوع جدید ویروس کرونا می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی تایید شده از سوی بهداشت و ستاد بحران از جمله این پروتکل ها استفاده از نصف گنجایش ظرفیت تالار ها، تالار های پذیرایی را فعال نگاه داشت.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار