مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه در گفتگو با نابناک:
مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه از اجرای طرح صدور کارت شهروندی برای شهروندان کرمانشاه خبر داد و گفت: بستر‌های لازم برای اجرای این طرح را آماده می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ 10 February 2023

عابدین محمودی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص صدور کارت شهروندی در کرمانشاه اظهار کرد: اقدامات لازم جهت صدور این کارت‌ها در حال اجراست اگر چه تا کنون نهایی نشده، اما تفاهم نامه این طرح منعقد و آمار مربوط به آن تا چند روز آینده بررسی و قطعی می‌شود.

وی افزود: با صدور کارت‌های شهروندی خدمات مختلفی از جمله پرداخت‌های الکترونیک اتوبوس و تاکسی مد نظر است که سایر محتوای این طرح ١٠ الی ١۵ روز آینده نهایی می‌شود.

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه باید زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح را محیا کنیم، تصریح کرد: در حال تجهیز اتوبوس‌ها به سیستم پرداخت الکترونیک و همینطور تجهیز تاکسی‌ها به سیستم‌های مورد نیاز هستیم تا بستر‌های لازم جهت اجرای طرح هم آماده شود.

وی از احتمال ارائه خدمات شهرداری به شکل امتیازی یا ریالی توسط بانک شهر یا پست بانک خبر داد و گفت: این طرح که تا یک ماه آینده امکان اجرا می‌یابد به شهروندان شهر کرمانشاه خدمات ارائه می‌کند و فعلا برنامه‌ای برای سایر شهرستان‌های استان نداریم.

وی با اشاره به مزایای اجرای این طرح خاطر نشان ساخت: یکی از دغدغه مندی‌ها در حوزه پرداخت کرایه تاکسی پول‌های خوردی است که گا‌ها امکان پرداخت نقدی آن وجود ندارد که با اجرای این طرح این مشکل حل می‌شود، ورود و خروج مشخص است و اتوبوس یاب هم امکان یافتن نزدیک‌ترین اتوبوس به منزل افراد را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اجرای موفق این طرح در مشهد، یزد و .. یکی از اهداف اجرای ان را ممانعت از پرداخت وجه نقد اعلام کرد و گفت: این طرح قطعا در کرمانشاه نتیجه خوبی خواهد داشت اگر چه زیرساخت‌های آن از جمله فیبر نوری است که به دنبال اتصال آن و تجهیز به این امکانات هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار