رئیس اتحادیه آجیل فروشان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه آجیل فروشان کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط بازار تمایل مردم برای خرید آجیل کمتر می شود.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ 10 February 2023

مرتضی شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص قیمت آجیل در بازار امروز و احتمال تغییرات آن برای شب عید اظهار کرد: قیمت آجیل دچار تغییرات زیادی است و هر روز با یک قیمت جدید مواجهیم.

وی در ادامه افزود: این نوسان قیمت که ناشی از نوسانات قیمت دلار است نه تنها در بازار آجیل بلکه در سایر اقلام و کالا‌ها نیز قابل مشاهده است و با افزایش و تغییر لحظه‌ای قیمت ها رو به رو هستیم.

رئیس اتحادیه آجیل فروشان کرمانشاه ادامه داد: به طور مثال امروز قیمت هر کیلو پسته ۵٠٠ هزار تومان و چند ساعت بعد ۶۵٠ هزار تومان است! 

وی آخرین قیمت هر کیلو پسته اکبری در بازار را ٨۵٠ هزار تومان اعلام کرد و گفت: وقتی قیمت‌ها مرتبا تغییر می‌کند نمی‌توانیم یک نرخ ثابت را برای آجیل اعلام کنیم و در اسفند ماه هم قطعا با تغییرات دیگری همراه خواهد بود.

شهبازی گفت: پیش بینی ما این است که مردم تمایل زیادی برای خرید آجیل شب عید نداشته باشند که قطعا افزایش قیمت‌ها در این امر بی تاثیر نیست.

وی تاکید کرد: قیمت آجیل در اسفند ماه افزایشی خواهد بود اگر چه در نمایشگاه بین المللی که برای فروش آجیل برگزار می‌شود با قیمت‌های ثابتی رو به رو خواهیم شد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار