۸۶۵ نفر از اهالی گهواره به همت جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ویزیت رایگان شدند
کد خبر: ۱۰۹۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹ 11 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه محمدباقر محمدی مدیرعامل این جمعیت گفت: کاروان سلامت تخصصی جمعیت هلال احمر با مشارکت سازمان نظام پزشکی کرمانشاه و پزشکان داوطلب به بخش گهواره از توابع شهرستان دالاهو اعزام شدند.

محمدی به ارائه خدمات رایگان توسط پزشکان داوطلب اشاره کرد و افزود: این تیم شامل ۲ فوق تخصص جراحی و قلب و عروق، متخصصان چشم، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، اطفال، ارتوپد، پوست، داخلی و همچنین پزشک عمومی، ماما، اپتومتریست و متخصص طب اورژانس بود که به همت معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی و معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

وی در دسترس نبودن پزشکان متخصص در شهر گهواره و شهرستان دالاهو را از اهداف این اعزام این کاروان عنوان کرد و اظهار داشت: رسالت جمعیت هلال احمر کمک به اقشار کم برخوردار و آسیب پذیر جامعه با مشارکت اعضای داوطلب است و این اقدام در همین راستا و برای افزایش میزان سلامت و کم کردن هزینه‌های درمانی مردم این مناطق عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: تعداد ۸۶۵ از مرد بخش گهواره ویزیت رایگان شدند که بنابر تشخیص پزشکان به برخی از مراجعه کنندگان داروی رایگان اهدا شد و افرادی که نیاز به درمان یا بررسی بیشتر داشتند به مراکز درمانی و بیمارستان‌های مرکز استان ارجاع داده شدند.

گهواره با بیش از ۶ هزار نفر جمعیت یکی از شهر‌های استان کرمانشاه و از توابع شهرستان دالاهو است. فاصله آن تا شهر کرمانشاه مرکز استان ۹۰ کیلومتر می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار