مدیر عامل توزیع برق استان:
مدیر عامل توزیع برق استان کرمانشاه از محاسبه پلکانی بهای برق برای مشترکین پر مصرف خبر داد و گفت: ٢٨ هزار مشترک در استان کرمانشاه پر مصرف هستند.
کد خبر: ۱۰۹۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ 25 February 2023

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مشترکینی که بیش از ٢٠٠ کیلو وات در ماه مصرف داشته باشند مشترکین پرمصرف تلقی می‌شوند و تعرفه‌های برق هم برای این افراد تعریف شده که در مناطق گرمسیر، عادی و ماه‌های گرم سال این تعرفه‌ها متفاوت است.

وی افزود: برای مشترکین پرمصرف نرخ بهای برق به صورت پله‌ای افزایش می‌یابد، در ماه‌های گرم سال از اول خرداد تا پایان شهریور ٣٠٠ کیلووات و در بقیه ماه‌ها ٢۰٠ کیلووات الگوی مصرف در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد:
مصرف تا ٣٠٠ کیلووات در ماه برای یک خانوار خوش مصرف محسوب می‌شود.

وی گفت: برای مشترکین پر مصرف تا ١٠٠ کیلووات هر کیلو وات ٩١٣ ریال مازاد بر ١٠٠ الی ٢٠٠ کیلووات  ١٠۶١ ریال مازاد بر ٢٠٠ الی ٣٠٠ کیلووات هم یک و نیم برابر هزینه تامین، مازاد بر ٣٠٠ الی ۴٠٠، ٢کیلووات ٢ و نیم برابر هزینه تامین و مازاد بر ۴٠٠کیلو وات ٣ و نیم برابر هزینه تامین محاسبه می‌شود.

مرادی تاکید کرد: از ابتدای خرداد تا پایان شهریور هر مشترکی مصرفش نسبت به مشابه  همین ماه‌ها در سال قبل کاهش داشته در هر کیلوواتی ۵٠٠ تومان پاداش
برای او محاسبه می‌شود

به گفته مرادی ۶ درصد شامل ٢٨ هزار مشترک در استان کرمانشاه پر مصرف هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار