مدیر کل کمیته امداد استان:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از آغاز جشن نیکوکاری امسال با به صدا در آوردن زنگ نمادین در مدارس و با همکاری چند نهاد خبر داد و گفت: خیرین بهتر است کمک‌های خود را به صورت نقدی پرداخت کنند تا بخشی از نیاز خانواده‌های نیازمند در آستانه سال نو مرتفع شود.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱ 03 March 2023

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه درباره برگزاری جشن نیکوکاری اظهار کرد: امسال این جشن همزمان با سراسر کشور از یکم اسفند ماه آغاز و تا بیست و نهم این ماه ادامه خواهد داشت در همین راستا آماده جذب کمک‌های مردمی در سطح استان هستیم.

وی افزود: هفته احسان و نیکوکاری از چهاردهم اسفند ماه آغاز می‌شود و برنامه نمادین به صدا در آمدن زنگ نیکوکاری را به طور همزمان در سراسر کشور و تمام مدارس استان با همکاری چند نهاد نظیر آموزش و پرورش، بسیج و.. برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: این برنامه در صبح روز یکشنبه چهاردهم اسفندماه راس ساعت ۹:۳۰ صبح با حضور مدیر کل کمیته امداد و مدیر کل آموزش و پرورش در مدرسه شاهد رستگار واقع در میدان جلیلی برگزار خواهد شد.

ترکمانه با اشاره به تعداد پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی گفت: در سطح استان تعداد ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار داریم که در روز ۱۸ اسفند در سطح معابر عمومی حاضر و کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند و بعلاوه در روز ۱۹ اسفند ماه در مصلی نماز جمعه هم همکاران ما حضور داشته و به جمع آوری کمک‌های مردمی اقدام می‌کنند.

وی گفت: کارکنان کمیته امداد طی دو پنج شنبه آینده هم در مزار شهدا حضور دارند و کمک‌های مردمی را دریافت می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: دفاتر کمیته امداد در سطح استان و مراکز نیکوکاری که با ما همکاری می‌کنند تمامی کمک‌ها  از جمله نقدی و غیر نقدی را جمع آوری خواهند کرد درخواست ما از مردم خیر و نیکوکار استان این است که کمک‌های خود را  به صورت نقدی ارائه دهند تا امکان ارتفاع نیاز‌های خانواده‌های نیازمند در آستانه سال نو فراهم گردد.

وی با تاکید بر آمادگی کمیته امداد جهت جمع آوری کمک‌های مردمی از ابتدای اسفند ماه  تا پایان  سال تصریح کرد: این کمک‌ها صرف خانواده‌های نیازمند برای شب عید و آستانه سال نو می‌شود و مردم می‌توانند آن‌ها را از طرق مختلف به دست ما برسانند.

وی گفت: راه‌های دریافت کمکها: ارسال کمک غیر  نقدی  به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد یا ارسال از طریق روش‌های نوین با شماره گیری کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* که در این روش کمک‌ها به صورت الکترونیکی پرداخت می‌شود.

ترکمانه روش دیگر را مراجعه به سایت کمیته امداد اعلام کرد و گفت: در این روش خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره ذیل واریز نمایند ۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۳-۹۶۲۷  جشن نیکوکاری امسال با شعار هرروز عیدی دیگر است در حال اجراست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار