مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از رونمایی مستند فرزند ایران و کتاب ایران نامه در آیین گرامیداشت زنده‌یاد دکتر «محمد علی اسلامی ندوشن» در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ 01 May 2023

«احسان عابدی» در این رابطه تصریح کرد: مراسم اولین سالگرد درگذشت دکتر اسلامی ندوشن با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، مرکز گسترش سینمای مستند تجربی و پویانمایی و موسسه اندیشه روشن در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت در شهر یزد و شهر ندوشن زادگاه این استاد فقید برگزار می‌شود.

وی افزود: مستند ۷۰ دقیقه‌ای فرزند ایران، کاری از مرکز گسترش سینمای مستند تجربی و پویانمایی است که قرار است در این مراسم رونمایی شود.

این مسئول افزود: کتاب ایران نامه نیز که گزیده دیدگاه‌های مرحوم اسلامی ندوشن درباره ایران است و به خط استاد امیرخانی و استاد محمود رهبران از خوشنویسان برجسته کشور کتابت شده در این مراسم رونمایی می‌شود.

عابدی در پایان خاطرنشان کرد: در این مراسم دکتر «اصغر دادبه» و دیگر سخنرانان درباره شخصیت دکتر اسلامی ندوشن صحبت خواهند کرد.

این مراسم از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت در تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و روز پنجشنبه در شهر ندوشن برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار