مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از افتتاح و کلنگ زنی ۳۰۰ میلیارد ریال پروژه، به مناسبت هفته هلال احمر در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ 07 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محمدباقر محمدی با اشاره به مهمترین طرح‌هایی که در هفته هلال احمر در استان کرمانشاه کلنگ زنی و یا افتتاح می‌شود، افزود: یکی از مهمترین این طرح‌ها کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هرسین به عنوان اولین پایگاه خیرساز استان است که صفر تا ۱۰۰ آن با اعتباری حدود ۱۲۰ میلیارد ریال توسط خیر کرمانشاهی احداث خواهد شد.

وی همچنین از کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صحنه خبر داد که اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی آن از منابع ملی و استانی تامین خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افتتاح مرکز دندانپزشکی هلال احمر کرمانشاه را از دیگر پروژه‌ها اعلام کرد که اعتبار آن حدود ۶۰ میلیارد ریال بوده و با تجهیزات به روز و تعرفه مناسبت به همه مردم ارائه خدمات خواهد داشت.

به گفته این مسئول، مرکز بینایی سنجی هلال احمر استان کرمانشاه نیز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در این هفته افتتاح می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: به علاوه در هفته هلال احمر مرکز فیزیوتراپی شهرستان اسلام آبادغرب نیز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال آغاز به کار خواهد کرد.

وی گفت: در مجموع در هفته هلال احمر ۳۰۰ میلیارد ریال طرح در استان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی حضور در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، همایش تجلیل از امدادگران و نجاتگران، اهزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم و ... را از دیگر برنامه‌های یکصد و یکمین سالگرد تاسیس و هفته هلال احمر در کرمانشاه اعلام کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار