کرمانشاه رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از وجود ۴۱ پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان خبر داد و گفت: طی روز‌های آینده شش پروژه ورزشی جدید در استان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ 07 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا با اشاره به وجود ۴۱ پروژه ورزشی نیمه کاره در سطح استان، اظهار کرد: برای تکمیل این تعداد پروژه حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی ادامه داد: علاوه بر اینها، در استان دو پروژه ملی شامل سالن شش هزار نفری و استخر قهرمانی را هم داریم که هنوز تکمیل نشده است.

رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان پیشرفت این دو پروژه را حدود ۷۰ درصد اعلام کرد و گفت: برای اتمام سالن شش هزار نفری ۹۰ میلیارد تومان و استخر قهرمانی هم ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی در ادامه از آماده بودن شش پروژه ورزشی در استان برای افتتاح خبر داد و گفت: پنج مورد از این پروژه‌ها زمین‌های چمن مصنوعی در شهرستان‌های دالاهو، هرسین و اسلام آبادغرب هستند.

کنجدی اضافه کرد: زمین‌های چمن مصنوعی شهر‌های هرسین و کرندغرب بصورت استاندارد ساخته شده که بر هرکدام از آن‌ها حدود هفت میلیارد تومان هزینه شده است. برای سه زمین چمن دیگر در روستا‌های تختگاه حسین سلطان و سرچقاه دالاهو و کندهر اسلام آبادغرب نیز هرکدام یک و نیم میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی تصریح کرد: پروژه دیگر زورخانه شهید سردار سلیمانی در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد شهر کرمانشاه است که برای این پروژه هم حدود دو میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

به گفته این مسئول، طی روز‌های آینده این پروژه‌ها رسما افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه سرانه فضا‌های ورزشی در استان مناسب است، افزود: یکی از مشکلاتی که در بحث فضا‌های ورزشی در استان داریم، فرسوده بودن آن‌ها است که باید تعمیر شوند.

رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: طی سال‌های گذشته فضا‌های ورزشی فرسوده در استان به دلیل کمبود اعتبارات تعمیر نشده اند، لذا در حال حاضر رویکرد مهمی که در پیش گرفته‌ایم، حفظ، نگهداری و تعمیر فضا‌های جدید است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار