جشن بیست و چهارمین سالروز تشکیل سازمان دانش‌آموزی با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اولیا و دانش آموزان و مربیان در محل سالن آموزش و پرورش استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ 15 May 2023

جشن بیست و چهارمین سالروز تشکیل سازمان دانش‌آموزی با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اولیا و دانش آموزان و مربیان در محل سالن آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در این آیین مرادی رئیس سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیست و چهارمین سالروز تشکیل سازمان دانش آموزی را به عنوان سازمانی اثرگذار، پویا و فعال جشن می‌گیریم گفت: همزمان با سراسر کشور از مربیان پیشتاز و یاور مربیان و دانش آموزان عضو تشکیلات سازمان دانش آموزی قدردانی و تجلیل می‌کنیم.

وی گفت: سازمان دانش آموزی یک نهاد عمومی غیر دولتی است که طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به رسمیت شناخته شده و وظیفه آن بهبود مهارت آموزی و تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

این مسئول افزود: در بیانات رهبری معظم انقلاب شنیدیم که فرمودند نباید دانش‌آموزان را صرفاً با آموزش‌های درسی و علمی آشنا کرد بلکه نیاز است که مهارت‌ها را در زمینه‌های مختلف به آن‌ها آموخت.

وی با بیان این اردوگاه‌ها و کانون‌ها و حیاط مدرسه‌ها بهترین نقطه برای پیاده کردن این گونه برنامه‌هاست خاطرنشان ساخت: حوزه فعالیت‌های سازمان دانش آموزی اول تشکل پیشتازان است که ۱۴ فضیلت را به آن‌ها آموزش می‌دهیم همچنین باشگاه خبرنگاران و خبرگزاری پانا که دانش‌آموزان را در این حرفه تربیت می‌کند و همچنین مجلس دانش آموزی را داریم که نوعی تمرین دموکراسی است تا در آینده برای جامعه نقش آفرین باشند.

مرادی یادآور شد: در این سه حوزه قریب ۳۳ هزار دانش آموز عضو تشکیلات پیشتازان ما هستند که توسط ۱۵۵۰ مربی آقا و خانم آموزش می‌بینند.

وی افزود: امروز از ۱۲۱ نفر از همکاران و مربیان پیشتاز و دانش آموزان خبرنگار و دانش آموزان عضو مجلس دانش آموزی تجلیل شد تا در سال آینده با توان بیشتری برنامه‌ها را به پیش ببریم.

فیلم / آماده اجرای اردوهای فرهنگی و تربیتی هستیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار