مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: ۶۰ هزار دانش آموز بروجردی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند. ۲۴۰ مدرسه پذیرای دانش‌آموزان هستند.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ 19 September 2023

به گزارش تابناک لرستان، نریمان سبحانی‌نیا ظهر امروز در سه‌شنبه‌های خبری در جمع خبرنگاران که در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد، با بیان اینکه ۶۰ هزار دانش آموز بروجردی آغاز سال تحصیلی را آغاز می‌کنند، افزود: ۲۴۰ مدرسه با سه هزار و ۲۵۰ معلم در آستانه بازگشایی مدارس پذیرای دانش آموزان هستند.

وی اظهار داشت: پنج هزار و ۴۰۰ نفر دانش آموز اول ابتدایی امسال سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: ۲ مدرسه غیر انتفاعی به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی پلمپ شده‌اند، مدارس غیرانتفاعی زیر ذره بین آموزش و پرورش هستند و در بحث حجاب و عفاف ارزیابی و رصد می‌شوند.

سبحانی‌نیا افزود: امسال تاکنون چهار مدرسه بدون مدیر و ۱۷ مدرسه بدون معاونت است که از همکاران فرهنگی که شرایط مدیریت و معاونت را دارند درخواست داریم اعلام آمادگی کنند.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش بروجرد رتبه ۲ کنکور و امتحانات نهایی در لرستان را دارد که امسال ۱۸ نفر رتبه زیر هزار کنکور داشتیم.

وی بیان کرد: کمبود نیروی انسانی از مشکلات عمده آموزش و پرورش بروجرد است، توسعه هر جامعه بستگی به آموزش و پرورش دارد، آموزش و پرورش قلب جامعه است و نهادی است که تعلیم و تربیت وظیفه اصلی آن است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، مدرسه ۹ کلاسه حافظی و مدرسه سه کلاسه گیجالی نیز افتتاح می‌شود.

سبحانی‌نیا افزود: در اجرای طرح شهید سلیمانی، ۲ چمن مصنوعی در مدارس به بهره برداری می‌رسد و ۲ چمن مصنوعی نیز در حال اجرا می‌باشد.

وی اظهار داشت: پروژه هنرستان فیض بروجرد با کمک خیرین با ۶ میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: پروژه خانه معلم بروجرد نیز با ۱۵ سوئیت و امکانات رفاهی عالی در جوار مدرسه تاریخی امام (ره) تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

سبحانی‌نیا افزود: ۲ شرکت برای سرویس مدارس ثبت شده و در صورت نیاز از تاکسیرانی کمک خواهیم گرفت.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار