رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: برنج و شکر ویژه تنظیم بازار به میزان لازم در انبارهای استان موجود است و مشکلی در تأمین گوشت مرغ استان وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 15 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، سید عماد شاهرخی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت جوجه ریزی مهرماه به خوبی در حال انجام بوده و تاکنون میزان ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و هفتصد هزار قطعه نیز در حال انجام است که با احتساب همین میزان جوجه ریزی در ماه گذشته، مشکلی در تأمین مرغ استان وجود ندارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان در خصوص تأمین و توزیع کالا‌های برنج و شکر، گفت: این کالا‌ها به میزان لازم در انبار‌های استان موجود است و در صورت نیاز به بازار عرضه خواهد شد، همچنین شکر صنف و صنعت و قنادی‌ها هم تأمین شده و مشکل خاصی در این زمینه نیز وجود ندارد.

شاهرخی بیان داشت: در جلسه امروز مقرر گردید با توجه به فصل برداشت سیب شهرستان بروجرد مباشرین تعاون روستایی استان نسبت به خرید سیب زرد و قرمز به مقدار لازم اقدام و در سردخانه‌های استان نگهداری نمایند تا در راستای توزیع میوه شب عید در ایام مورد نظر با قیمت مصوب توزیع گردد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار