سرپرست اداره حفاظت محیط زیست مشگین شهر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر طی رصد و مراقبت موفق به دستگیری یک نفر شکارچی غیرمجاز شدند.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲ 31 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، یوسف محمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محیط بانان شهرستان با گشت و کنترل و تلاش شبانه‌روزی در مناطق تحت مدیریت و آزاد پس از مراقبت و رصد ۶ ساعته، طی کمین‌گذاری در چند مسیر، موفق به دستگیری یک نفر شکارچی غیرمجاز شدند که مبادرت به شکار پرنده کبک معمولی کرده بود.

وی افزود: از این شکارچی متخلف یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی ۲ لول به همراه تعدادی فشنگ ساچمه‌ای و لاشه سه قطعه کبک معمولی و چیل کشف و ضبط شد و متخلف پس از تشکیل پرونده تخلف جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست مشگین شهر تصریح کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان به‌صورت شبانه‌روزی در حال پایش مناطق تحت مدیریت هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مطابق با ضوابط و مقررات قانونی برخورد می‌کنند.

محمدی عنوان کرد: از همیاران و دوستداران محیط زیست تقاضا می‌شود در صورت مشاهده شکارچیان و صیادان غیرمجاز مراتب را در اسرع وقت، به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان با شماره ۳۲۵۳۰۶۶۶-۰۴۵ یا تلفن گویا ۱۵۴۰ اطلاع دهند

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار