مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: روز ۲۰ بهمن‌ماه همایشی به مناسبت سالروز بیعت تاریخی مردم این استان با امام خمینی(ره) و اعلام برائت از شاپور بختیار نخست‌وزیر حکومت شاهنشاهی در شهرکرد برگزار و اتفاقات قبل و بعد از انقلاب در این منطقه مرور می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 30 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، پیام احمدی عصر امروز در جلسه بزرگداشت روز چهارمحال و بختیاری گفت: بیستم بهمن‌ماه سالگرد بیعت تاریخی مردم این استان با امام خمینی (ره) و اعلام برائت از شاپور بختیار نخست‌وزیر حکومت شاهنشاهی در تاریخ کشور به نام روز چهارمحال و بختیاری ثبت شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بزرگداشت روز استان، ادامه داد: از ۱۵ تا بیستم بهمن‌ماه سال جاری تحت عنوان هفته «فرهنگ و هنر» در شهرستان‌ها برنامه‌های متنوع از جمله نمایشگاه صنایع دستی، اجرای موسیقی و بازی‌های بومی و محلی برگزار می‌شود که زمینه نشاط اجتماعی را نیز فراهم می‌کند.

وی افزود: از ۱۶ تا ۲۱ بهمن‌ماه نمایشگاهی در مرکز چهارمحال و بختیاری برای شناساندن ظرفیت‌ها و دستاورد‌های شهرستان‌های این استان برای عموم مردم برپا می‌شود.

احمدی اضافه کرد: روز ۲۰ بهمن‌ماه همایشی با برنامه‌های فرهنگی و هنری به صورت ویژه در روز چهارمحال بختیاری برگزار و مروری بر اتفاقات قبل و بعد از انقلاب در این استان می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار