رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از راه‌اندازی سه دانشکده موضوعی جدید شامل جامعه و حکمرانی، هنر و رسانه و فرهنگ، تاریخ و تمدن در این واحد آموزشی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ 30 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، ابراهیم رحیمی گفت: با راه‌اندازی سه دانشکده موضوعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، تصویب رشته‌های جدید در مقاطع مختلف تحصیلی به صورت بین‌رشته‌ای و مهارت محور در دستور کار قرار دارد که با توجه به تامین زیرساخت، به زودی به رشته محل‌های واحد شهرکرد اضافه می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اشاره به اخذ مجوز راه‌اندازی دانشکده‌های موضوعی در راستای سند تحول و تعالی دانشگاه و توسعه و آمایش سرزمینی، بیان کرد: دانشکده‌های موضوعی جدید در قالب دانشکده‌های موجود است و با تثبیت نهایی آن‌ها در شورای گسترش، مهرماه سال آینده امیدواریم شاهد جذب حداکثری دانشجو در این سه دانشکده باشیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با تاسیس دانشکده‌های موضوع محور با فناوری‌های نوین حرکت‌های خیلی خوبی را آغاز کرده است، افزود: دانشکده هوش مصنوعی این واحد دانشگاهی در چندین رشته درسی با هماهنگی سازمان مرکزی راه‌اندازی شده که با توجه به ظرفیت‌سنجی این دانشکده، استقبال بسیار خوبی داشته و پیش‌بینی می‌شود که در زیرمجموعه این دانشکده، رشته‌های مسئله و مهارت‌محور به کد رشته‌های دانشگاه افزوده شود.

رحیمی در پایان یادآور شد: راه‌اندازی این دانشکده‌ها جذب اعضای هیات علمی فعال، با تجربه، مهارت‌محور و دانش‌بنیان و دانشجویان مسئله‌محور را به دنبال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار