مسوول بسیج سازندگی سپاه پاسداران گفت: تولیدکنندگان در جنگ اقتصادی افسر جنگ است و باید به وظیفه خود در جنگ اقتصادی عمل کند.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ 06 February 2024

به گزارش تابناک لرستان، ظهر امروز سردار محمد زهرایی در همایش رفع موانع تولید که در کانون بسیج بروجرد برگزار شد افزود: امروز تمدن اسلامی با دست خالی در مقابل تمدن رو به زوال غرب ایستاده است، در واقع نبرد بین تمدن اسلامی و تمدن رو به زوال غرب است.

وی اظهار داشت: تعاریف از نبرد تغییر کرده است، نبرد بین حق و استکبار است، نبرد بین اراده‌ها با دست خالی بدون تجهیزات و با انسان‌های بی‌اراده‌ای که تجهیزات به روزی دارند می‌باشد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه کشور گفت: نبرد اراده‌ها و بارو‌ها هیمنه استکبار را در هم شکست، هزینه نبرد غزه ۲۷ هزار شهید و بیشترین آمار کودکان شهید در جنگ‌های جهان است.

زهرایی افزود: امروز مردم غزه در مقابل تجهیزات دشمنان ایستادگی کرده است، صهیونیست‌ها مقاوم نیستند و شکست خواهند خورد.

وی اظهار داشت: جنگ اقتصادی با مقاومت و ایستادگی مسوولان، مردم و تولید کنندگان به پیروزی می‌رسد، مردم در بزنگاه‌های مختلف و صحنه‌های مختلف پای کار بودند، تولیدکنندگان در جنگ اقتصادی افسر جنگ است و باید به وظیفه خود در جنگ اقتصادی عمل کند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه کشور با اشاره به اینکه اگر تصمیم گیرندگان و مردم و تولید کنندگان مقاومت کنند در جنگ اقتصادی پیروز خواهیم شد گفت: مشکلات فرهنگی نشات گرفته از مشکلات اقتصادی است و امیدواریم که به فرموده رهبری که به قله نزدیک هستیم به زودی قله‌های پیشرفت و تعالی را طی کنیم.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار