نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه مبعث رسول اکرم(ص) بر پایه نفی ظلم‌پذیری، تبعیض، فساد و آنچه با ارزش‌ها و اصول انسانی فاصله دارد، استوار بوده و هست، گفت: مسیر طلوع فجر انقلاب اسلامی همان مسیر بعثت پیامبر اکرم(ص) است.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ 08 February 2024

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در مراسم سالروز عملیات والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در پادگان امام علی (ع) این شهرستان، اظهار کرد: ۱۹ بهمن شگفت‌انگیز، تحول‌ساز و شوق برانگیز بود، روزی که کمر رژیم پهلوی را شکست و چراغ همراهی ارتش جمهوری اسلامی را با انقلاب و ملت روشن کرد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تشکیل تا کنون حرکت تکاملی خود را پیش می‌برد و در همه عرصه‌های زمینی دریایی و هوایی ممتاز و درخشان عمل می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به عملکرد موفق نیرو‌های مسلح در جهاد خودکفایی، در تهیه و تولید تجهیزات، در اتکا به دانش داخلی، در ساخت موشک و ناو‌های جنگی و انواع ابزار‌های موردنیاز، گفت: این موفقیت‌ها از استمرار بیعت نیرو‌های مسلح در ۱۹ فروردین با امام راحل است.

شاهرخی بیان داشت: کسانی که با مقام معظم رهبری بیعت می‌کنند، با امام راحل و جد مطهرش بیعت می‌کنند، چرا که انقلاب اسلامی احیاگر ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام است.

وی با بیان اینکه مبعث رسول اکرم (ص) بر پایه نفی ظلم‌پذیری، تبعیض، فساد و آنچه با ارزش‌ها و اصول انسانی فاصله دارد، استوار بوده و هست، افزود: مسیر طلوع فجر انقلاب اسلامی همان مسیر بعثت پیامبر اکرم (ص) است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امنیت کشور ما درون‌سپاری بوده و هم بر عهده نیرو‌های مسلح و هم به حضور مردم است، افزود: رژیم پهلوی اگرچه به ظاهر ارتش مجهزی داشت، اما تکیه‌اش به مردم نبود و به همین دلیل دوامی نداشت.

شاهرخی ادامه داد: اینکه مقام معظم رهبری بر حضور مردم در عرصه‌های مختلف در کنار نیرو‌های مسلح تاکید می‌کنند، به این جهت است که این ۲ لازم و ملزوم همدیگر هستند.

وی بر لزوم حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو تاکید و خاطرنشان کرد: باید با روشنگری این موضوع به مردم تفهیم شود که نیامدن مردم در راهپیمایی و پای صندوق‌های رای از اهداف دشمن است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار