رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور با اشاره به اینکه مهمترین وعده دولت کاهش بیکاری و توسعه اشتغال است، گفت: سازمان فنی حرفه‌ای در کارگاه‌های آموزشی به توسعه سرمایه و مهارت کمک می‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲ 10 February 2024

به گزارش تابناک لرستان، مهرداد عظیمی امروز عصر در حاشیه افتتاح کارگاه بانوی ایران زمین در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه آسیب اجتماعی یکی از موضوعات مهم در کشور است، اظهار کرد: هر مسوولی باید روی کاهش آسیب‌های اجتماعی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است هم تمرکز کند.

وی با بیان اینکه امروز مهم‌ترین مطالبه مردم بحث اشتغال است، گفت: کارگاه بانوی ایران زمین نمادی از تولید اشتغال است.

رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور با اشاره به اینکه مهمترین وعده دولت کاهش بیکاری و توسعه اشتغال است، بیان کرد: سازمان فنی حرفه‌ای در کارگاه‌های آموزشی به توسعه سرمایه و مهارت کمک می‌کند.

عظیمی افزود: در هر استانی کارگاه‌های آموزشی فنی حرفه‌ای مهارت جو ضمن آموزش درآمد کسب می‌کند و این به عنوان یک ظرفیت محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: سازمان فنی حرفه‌ای اینقدر ظرفیت و پتانسیل دارد که تمام خروجی کارگاه‌های آموزشی منجر به اشتغال شود.

رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با بانک‌ها وارد مذاکره شدیم و قول‌هایی هم در خصوص تسهیلات اشتغال‌زایی مطرح کرده‌اند.

به گفته عظیمی ۴ هزار و ۸۰۰ کارگاه آموزشی در کل کشور داریم که منجر به اشتغال‌زایی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور می‌تواند به تنهایی مشکل اشتغال کشور را حل کند.

رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور در پایان صحبت‌های خود گفت: کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها که نیاز به حمایت ویژه دارد، شخصا به طور جدی ورود کرده‌ام.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار