امام جمعه خرم‌آباد گفت: منتخبان دوره دوازدهم مجلس باید به فکر آبادانی استان باشند.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ 15 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفندماه به پایان رسید و نظارت بر آن برعهده شورای نگهبان است همچنین بیش از ۲۵ میلیون نفر شرکت کردند و مشارکت امیدبخش بود.

وی بیان کرد: در هفت حوزه انتخابیه لرستان اعتراضاتی شده است و معترضان می‌توانند با سند اعتراض خود را ثبت کنند و هرگونه رسیدگی توسط شورای نگهبان در تهران انجام می‌شود.

شاهرخی ادامه داد: علاوه بر اسنادی که می‌توان در سامانه ثبت کرد شورای نگهبان باید سخنان معترضان را به صورت شفاهی گوش کند، حتی اگر به بازشماری آرا منجر شود.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: از شهریور ماه امسال همواره در خطبه‌های نماز جمعه اعلام شد که از افراد بی طرف در پای صندوق‌های رای استفاده شود و انتظار می‌رود هرگونه تخلفی بادقت و بدون اغماض بررسی شود و هر نتیجه‌ای حاصل شد مردم تمکین کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی افزود: کمیته رصد و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی باید نسبت به کلیپ‌های پخش شده در فضای مجازی مبنی بر هرگونه تخلف به مردم توضیح دهد.

وی با اشاره به اهمیت سلامت انتخابات گفت: دخالت در عزل و نصب‌ها در برخی از حوزه‌های انتخابیه، عدم ملاحظه پیامد‌های چنین اقدامات و یا اصرار بر ترکیب خاص یک هیات اجرایی گاهی بستری را فراهم می‌کند که سبب آسیب می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: امکان دخالت در عزل و نصب‌ها گاهی در استان بسته می‌شود، اما فردی از طریق وزارتخانه جابجا می‌شود بنابراین نیازمند قانون و یا راه و روش دیگری هستیم که از این اقدام ناپسند جلوگیری شود.

نماینده، ولی فقیه در لرستان ادامه داد: همگرایی نمایندگان بدون دخالت در عزل و نصب‌ها برای پیشرفت و توسعه استان ضروری است بنابراین منتخبان دوره دوازدهم مجلس باید به فکر آبادانی استان باشند چراکه مردم کار خود را به نحو احسن انجام دادند و اکنون آن‌ها باید اقدامات لازم را انجام دهند.

شاهرخی همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: شرکت عموم در طرح قرآنی مسطورا نیازمند اقدام فرهنگی دستگاه‌های اجرایی است تا همه از فیوضات معنوی این ماه بهره‌مند شوند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار