دبیر دبیرخانه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون بیش از ۶۵ درصد ظرفیت گردشگری استان مورد استفاده مسافران قرار گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳ 23 March 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان ضمن تبریک سال نو و خوش‌آمد گویی به مسافران اظهار کرد: ۱۶۳ مرکز اقامتی و پذیرایی استان با مجموع ۳۴۰۰ تخت آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

وی با اشاره به ۸۰۰ جاذبه طبیعی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری در استان گفت: همچنین ۷۲ اقامتگاه بوم‌گردی در دورترین نقاط استان آماده پذیرش مسافران هستند.

جیلان افزود: در مجموع ۳۰۰۰ نفر در دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر، در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران هستند.

وی با اشاره به آمار سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری استان گفت: از ابتدای آغاز طرح خدمت‌رسانی جامع نوروزی در استان، تا کنون ۴۲۹۳ نفر به اقامت‌گاه‌های استان مراجعه کردند و اقامت پذیرفتند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با اشاره به ۱۲ بازدید نظارتی تا کنون، گفت: بیش از ۳۷ درصد مسافران در مجتمع‌های گردشگری استان اقامت پذیرفتند.

جیلان با اشاره به استقبال از اقامت در طرح خانه مسافر و اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان، افزود: تاکنون بیش از ۶۵ درصد ظرفیت گردشگری استان مورد استفاده مسافران قرار گرفته شده است.

وی همچنین از برگزاری جلسه کشوری ستاد هماهنگی خدمات سفر با ریاست رییس جمهور و دبیران استانی این ستاد گفت: این جلسه در چهارمحال و بختیاری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و نمایندگان استانی دستگاه‌های عضو ستاد سفر برگزار شد و استان چهارمحال و بختیاری آمادگی کافی برای خدمت‌رسانی به مسافران

جیلان از کاهش سفر‌های نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: به دلیل هشدار مدیریت بحران استان مبنی بر وضعیت قرمز بارش در روز‌های ابتدایی طرح خدمت‌رسانی نوروزی، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، مسافران کمتری از استان بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار