معاون فرماندار قصرشیرین خبر داد؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان قصر شیرین از بازدید ۹۵ هزار گردشگر نوروزی از اماکن گردشگری این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵ 28 March 2024

مراد باباخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به اینکه قصرشیرین شرایط آب و هوایی مطلوبی دارد و از نظر گردشگری یک شهرستان بکر است تا کنون بالغ بر ۹۵ هزار نفر از این شهرستان بازدید‌ کرده‌اند.

وی افزود: اماکن تفریحی این شهرستان شامل بازارچه عباسیه، چارقاپی، موزه مردم شناسی، کاخ ساسانی خسرو، بان قلعه، نهر شاهگدار، حوش کوری و روستای برفی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان قصر شیرین تصریح کرد: همچنین محیط شهری نیز برای حضور مسافران فراهم است و صنایع دستی ارزشمندی نیز قابل مشاهده و خرید است.

وی اضافه کرد: اکنون بیش از ۶۰ هزار خودرو متعلق به گردشگران نوروزی در کنار جاده خسروی و بوستان فلاحت استقرار یافته‌اند و از طبیعت بکر قصرشیرین استفاده می‌کنند.

باباخانی تشریح کرد: با توجه به اینکه در شهرستان قصرشیرین چندین هتل و مهمانسرا وجود دارد و از طرفی آموزش و پرورش مدارس را در اختیار مهمانان نوروزی قرار داده تاکنون مشکلی دال بر عدم وجود مکانی برای استقرار گردشگران وجود نداشته است.

وی در پایان گفت: بالغ بر ۱۰ سیاه چادر و هشت غرفه صنایع دستی در شهرستان فعال است و گردشگران می‌توانند خرید خود را در این مکان‌ها انجام دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار