مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در طرح نوروزی آمار تردد خودرو‌ها در جاده‌های ارتباطی استان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری، ۸ میلیون و هزار و ۱۲۸ دستگاه به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷ 02 April 2024

به گزارش تابناک لرستان، مرتضی شیروانی امروز، ۱۴ فروروین‌ماه در جمع خبرنگاران به تعداد تردد وسایل نقلیه در طرح نوروزی از محور‌های مواصلاتی استان اشاره و اظهار کرد: متوسط تردد بین استانی در جاده‌های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی (از تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳) تردد ۸ میلیون و هزار و ۱۲۸وسیله نقلیه به وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۸ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۱۲۶ تردد، ۵ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در روز طبیعت تردد ۴۴۵ هزار و ۱۸۵ خودرو در جاده‌های استان ثبت شده است، افزود: ۴۹هزار و ۲۹۶ تردد در محور‌های ورودی استان و ۵۴هزار و ۳۸۰ تردد در محور‌های خروجی استان ثبت شده است.

شیروانی تصریح کرد: محور‌های بیشترین تردد وسایل نقلیه در هجدهمین روز طرح نوروزی به ترتیب مربوط به محور پلدختر _خرم‌آباد (چم انجیر) با ۲۹ هزار و ۷۰۹ و محور سه راهی چالانچولان_خرم‌آباد ۲۴ هزار و ۵۷۵ تردد است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار