به همت نیروی انتظامی کرمانشاه برگزار شد؛
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حالي اولين ملاقات مردمي خود در سال 1403 را پشت سرگذاشت که در حدود 4 ساعت توانست به مشکلات بيش از صد نفر از شهروندان کرمانشاهي و کارکنان پليس رسيدگی و دستورات لازم برای رفع مشکل آنها را صادر کند.
کد خبر: ۱۱۶۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲ 09 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، پرديس فرماندهي انتظامي کرمانشاه در بيستمين روز سال 1403 مملو از جمعيتي بود که براي ملاقات با مهدي حاجيان رئيس پليس استان حضور يافته بودند.

افراد متقاضي ملاقات با سردار حاجيان هرکدام به نوبت مقابل سردار حاجيان قرار مي گرفتند و در فضایی دوستانه به طرح مشکل يا درخواست خود پرداخته و فرمانده نيز با سعه صدر به سخنان آن ها گوش فرا مي داد و در نهايت دستور لازم را صادر مي کرد؛ در ميان تقاضاي شهروندان از درخواست انتقال فرزند سرباز به شهر محل سکونت تا تقاضا براي دستگيری سارقان منزل وجود داشت.

حل مشکل گزينشي براي استخدام در مجموعه فراجا و بخشش حق پارکينگ و تخفيف در خلافي خودرو از ديگر تقاضاي شهروندان در ديدار با سردار حاجيان بود؛ در حاشيه ديدار مردمی رئيس پليس کرمانشاه، فرصتي فراهم شد تا تعدادی از کارکنان انتظامي هم ضمن ملاقات با فرمانده به بيان مشکلات و درخواست هاي خود بپردازند.

انتقال و جابه جايی محل خدمت، درخواست تسهيلات و کمک های بلاعوض، تقاضا برای جابه جايی محل خدمت، تقاضاي سربازان وظيفه براي انتقال به شهر محل سکونت خود بيشترين فراواني را در ميان درخواست هاي کارکنان تشکيل مي داد.

فرمانده انتظامي استان نيز پس از شنيدن هر کدام از اين درخواست ها، تا حد امکان و تا جايي که ضوابط و مقررات اجازه مي داد دستور لازم براي رسيدگي به مشکلات آن ها را صادر کرد تا اين دسته از همکاران هم اميدوارانه و با رضايتمندي محل ملاقات را ترک کنند.

پيگيري مشکلات مردم از سوي فرمانده انتظامي استان تنها به صدور دستور لازم در حوزه انتظامي محدود نمي شد، فرمانده حتي اگر لازم بود در تماس تلفني با مديران ديگر دستگاه هاي اجرايي هم موضوعات شهروندان را پيگيري و دنبال مي کرد تا آن ها با قوت قلب بيشتري به رفع مشکل خود اميدوار شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار