کد خبر: ۱۱۶۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲ 15 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، معاون وزیر ارتباطات با ابراز خرسندی  از انجام این پروژه و فیبر نوری در گلوگاه گفت:

۱۵ کیلومتر فیبرنوری نوری با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در گلوگاه  اجرایی شد و جمعیت قابل توجهی از شهروندان از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

محمدزاده لاجوردی افزود: تجهیز تک‌تک ساختمان‌های کشور به دسترسی فیبرنوری یکی از تکالیف برنامه هفتم توسعه است و با اجرای کامل این پروژه تا دهه‌ها نیاز به زیرساخت ارتباطی جدید برطرف می‌شود.

 مدیر کل ارتباطات و فناوری مازندران نیز گفت: با همت استاندار مازندران و پیگیری فرماندار شهرستان گلوگاه با بهره مندی روستاها از نعمت خطوط آنتن دهی تلفن همراه به منطقه سبز تبدیل شد

اسماعیل اعزی با اشاره به بهره برداری از فاز نخست پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها FTTX در شهر گلوگاه افزود: امروز دولت سیزدهم نگاه ویژه ای نسبت به  پوشش فیبر نوری در نقاط محروم و کمتر توسعه یافته دارد.

حجت الاسلام والمسلمین دماوندی امام جمعه گلوگاه نیز اظهار کرد: دولت سیزدهم عملکرد بسیار خوبی در زمینه زیرساخت های ارتباطی ، ارتقای کیفیت اینترنت و توسعه شبکه فیبر نوری داشته است.

فرماندار گلوگاه ضمن تقدیر از تلاش مجموعه وزارت ارتباطات برای توسعه زیرساخت ارتباطی در شهر گلوگاه گفت: با افتتاح این پروژه پایداری اینترنت تثبیت شد و ضریب اطمینان افزایش یافت.

مهدی داودی افزود: از سال ۱۴۰۱ تاکنون ۵۷ میلیارد تومان اعتبار در بخش ارتباطات و توسعه آن در شهر گلوگاه تخصیص داده شد که به بهره برداری رسید.

خبرنگار احمدی


 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار