امام جمعه پاوه هوشیاری مسلمانان را عامل ناکامی دشمنان در رسیدن به اهدافشان برشمرد.
کد خبر: ۱۵۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 30 December 2015
امام جمعه پاوه هوشیاری مسلمانان را عامل ناکامی دشمنان در رسیدن به اهدافشان برشمرد.

ماموستا ملا قادر قادری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در استان کرمانشاه اقوام و مذاهب بسیاری زندگی می کنند که با وحدت کاملی بدون هیچ گونه اختلافی در راه ارزش های انقلاب و امام راحل گام برمی دارند.

وی ادامه داد: در بسیاری از استان های کرمانشاه مسلمانان سنی نشین حضور دارند که با الگوگیری از رسول اکرم (ص) بدون مشکلی در کنار برادران اهل تشیع زندگی می کنند.

امام جمعه پاوه با بیان اینکه مسلمانان شیعه و سنی در استان مانند برادر در کنارهم و پشتیان یکدیگر و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: در زمان دفاع مقدس نیز برادران اهل سنت مانند برادران اهل تشیع از خاک ایران اسلامی دفاع کردند.

وی مسلمانان شیعه و سنی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با تحمل رنج های فراوان ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل پاسداری کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز همواره بر اتحاد و همبستگی بین ملت تدکید فراوان دارند و ملت ایران اسلامی پس از انقلاب اسلامی تاکنون زیر سایه قرآن و عترت زندگی مسالمت آمیزی داشته اند.

وی با بیان اینکه توطئه های دشمنان تا زمان اتحاد و همبستگی بین ملت ایران اسلامی خنثی خواهد ماند، اذعان داشت: حفظ وحدت کنونی از مهمترین اصول جامعه اسلامی ماست.

امام جمعه پاوه یادآور شد: همبستگی بین مسلمانان شیعه و سنی در ایران اسلامی برای سایر ملت ها الگو بوده است و ملت ایران همواره به جهانیان ثابت کرده اند که پشتیبان ولایت فقیه با اتحاد کامل هستند.

ماموستا قادری گفت: گروهک های تکفیری دست نشانده سران استکبار به نام اسلام و برای خشن نشان دادن این دین کارهای زشتی را انجام می دهند و هدفی جز کاهش پیروان دین اسلام ندارند، اما هوشیاری همیشگی مسلمانان آنها را در رسیدن به خواسته هایشان ناکام می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار