یک مربی ویک کشتی گیر پلدختری درمسابقات کشتی جام بین المللی جهان پهلوان تختی حضور دارند
کد خبر: ۱۶۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 13 January 2016


به گزارش خبر گزاری تابناک  از پلدختر لرستان ، یک مربی ویک کشتی گیر پلدختری درمسابقات کشتی جام بین المللی جهان پهلوان تختی حضور دارند.

علی محمد نور علیوند رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان پلدختر در گفت وگو با خبر نگارتابناک گفت:حسین بخشیوند رییس هیئت کشتی شهرستان پلدخترواز مربیان کشتی فرنگی این شهرستان به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در جام بین المللی تختی انتخاب شده است وجزء کادر مربیان تیم ملی کشتی فرنگی ایران در این مسابقات است.


نورعلی وند افزود: همچنین فرشاد بلفکه قهرمان کشتی فرنگی کشور در وزن 71 کیلوگرم دیگر نماینده کشتی لرستان در این مسابقات حضور دارد.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان پلدختر با آرزوی موفقیت برای این دو ورزشکار اهل پلدختر گفت: حسین بخشیوند اولین مربی پلدختری است که به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شده است.

لازم به ذکر است علاوه برحسین بخشیوند وفرشاد بلفکه به عنوان نمایندگان پلدختری کشتی لرستان عرفان سعادتی فردر 66 کیلو، برومند اصلان در 71 کیلو، میلاد خسروی در 80 کیلو، وآرمان نظری در 130 کیلو و همینطور در رشته آزاد نیز محسن مرادی به عنوان مربی وپیمان یاراحمدی به عنوان کشتی گیر نمایندگان لرستان در این دوره از مسابقات جام تختی محسوب می شوند .

گفتنی است که این مسابقات در روز 5 شنبه وجمعه در سالن 12 هزار نفری آزادی انجام خواهد گرفت.

رضا جودکی نژاد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار