با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛
در جریان سفر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به لرستان دانشکده داروسازی پردیس آیت الله کمالوند دانشگاه علوم پزشکی این استان به مساحت 9 هزار متر مربع افتتاح شد.
کد خبر: ۱۶۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹ 22 January 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان، برای راه اندازی این طرح 72میلیارد ریال هزینه شده و بیش از 10 فضای آزمایشگاهی و کلاس های آموزشی به ظرفیت 250 دانشجو در این دانشکده ایجادشده است.

این طرح علاوه بر دارابودن سایت فناوری به مساحت 200 متر مربع دارای سالن کنفرانس سمعی و بصری نیز است . 


امروز همچنین سلف سرویس پردیس آیت الله کمالوند دانشگاه علوم پزشکی لرستان به مساحت سه هزار و 650 متر مربع با ظرفیت یک هزار نفر و با اعتبار 35 میلیارد ریال راه اندازی شد.
بنابر این گزارش همچنین یک سالن ورزشی به مساحت دو هزار متر مربع و با اعتبار 20 میلیارد ریال با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
این طرح دارای سالن فوتسال با ظرفیت 500 نفر ،سالن کشتی با مساحت 250 متر مربع و سالن بدنسازی 150 متر مربع است .
مسجد الزهرا(س)پردیس آیت الله کمالوند دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز به مساحت یک هزار و 550 متر مربع و 12 میلیارد ریال به امروز به بهره برداری رسید.
وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی پس از افتتاح پروژه های عمرانی مرکز استان به شهرهای ازنا و الیگودرز سفر کرده و از بیمارستان های این شهرستان ها نیز بازدید خواهد کرد.
افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه نظیر دانشکده های دندانپزشکی و داروسازی خرم آباد ، مسجد الزهرا (س) ، سلف سرویس مرکزی و سالن ورزشی پردیس کمالوند و همچنین برگزاری همایش خیرین سلامت را از جمله برنامه های سفر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی است .
در این سفر تفاهم نامه های مختلف میان وزیر بهداشت، استانداری و دانشگاه و همچنین میان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و دانشگاه منعقد خواهد شد تا با اجرای آنها گام های اساسی و بلندی در توسعه حوزه سلامت استان برداشته شود.
سفر به شهرستان های پلدختر و کوهدشت و افتتاح اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت از برنامه های روز دوم سفر وزیر بهداشت است و در روز جمعه نیز نشست مشترک وزارت بهداشت، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ، استانداری لرستان دانشگاه برای انعقاد تفاهم نامه های مختلف در استانداری لرستان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار