مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از پرداخت بیش از 113 میلیارد ریال جهت ارائه خدمات فرهنگی و بیش از75میلیارد ریال خدمات عمرانی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان از ابتدای سال 92 تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۷۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 31 January 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، سیدغلامرضا متقی گفت: اداره امور فرهنگی با سرفصل های کاری مختلف ارائه خدمات فرهنگی به خانواده ها، دانش آموزان و دانشجویان را پیگیری می نماید.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 11هزار و 764 دانش آموز و دانشجو از خدمات فرهنگی این نهاد بهره مند هستند، گفت: از ابتدای سال 92 تاکنون در راستای ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان بیش از 113 میلیارد و 556 میلیون ریال هزینه شده است.
متقی اظهار داشت: برنامه تحصیلی دانش آموزان با سرفصل های کمک به تقویت بنیه علمی، کار و دانش و فنی و حرفه ای، معرفی به سایر خوابگاهها، راهیابی به دانشگاه و همایش های تحصیلی و شغلی پیگیری می شود.
وی پرداخت کمک هزینه تحصیلی، شهریه و برگزاری همایش های دانشجویی را از مهمترین خدمات ارائه شده به قشر دانشجوی تحت حمایت عنوان کرد.
متقی انجام امورات مشاوره ای را از دیگر برنامه های فرهنگی کمیته امداد عنوان و اظهار کرد: مشاوره تحصیلی و شغلی و همین طور ارجاع بعضی از مراجعین به کلنیک های تخصصی مراکز مشاوره ای از جمله اقدامات در این زمینه است .
مدیرکل کمیته امداد استان از دیگر برنامه های فرهنگی این نهاد را طرح نظام جامع آموزشی و تربیتی یا همان آموزش بزرگسالان در قالب طرح فلاح و آموزش خانواده برشمرد.
بیش از188میلیارد خدمات فرهنگی و عمرانی به مددجویان کمیته امداد استان
متقی اعزام دانشجویان، دانش آموزان و خانواده های مددجو به اردوهای درون و برون استانی ،عتبات عالیات را از دیگر اقدامات فرهنگی کمیته امداد در طول سال عنوان کرد و اظهار داشت: در این زمینه تعداد 3هزار و 334 نفر از مددجویان در این مدت به اردو اعزام شده اند.
وی به تعداد6 مجتمع فرهنگی تربیتی این نهاد جهت تحصیل دانش آموزان نیازمند اشاره و تصریح کرد: به طور میانگین تعداد 320 دانش آموز به صورت شبانه روزی در این مجتمع ها مشغول به تحصیل هستند.
متقی بیان داشت: امید است ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت آنها را به سمت و سوی توانمندی فکری و فرهنگی رهنمون سازد.
پرداخت بیش از 75 میلیارد ریال خدمات عمرانی به مددجویان کمیته امداد استان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: از ابتدای سال 92تاکنون بیش از 75 میلیارد ریال خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ارائه شده است. 
سیدغلامرضا متقی گفت: کمیته امداد به منظور تأمین سرپناه و محلی امن برای آسایش و گذران زندگی مددجویان، خدمات عمرانی مختلفی را ارائه می دهد.
وی با بیان اینکه این نهاد با بررسی مشکلات مددجویان و با توجه به نیازهای آنان خدمات خود را به صورت هدفمند ارائه می دهد، افزود: در ارتباط نزدیک این نهاد با افراد تحت حمایت و بازرسی‌های بعمل آمده از منازل مسکونی مددجویان،در زمان های مختلف اقدامات لازم در قالب ارائه خدمات عمرانی به مددجویان زیر پوشش انجام می‌ گیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار