همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در 12 بهمن سال 57، آیین نمادین استقبال از بنیانگذار جمهوری اسلامی روز دوشنبه در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار شد .
کد خبر: ۱۷۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 01 February 2016

به گزارش تابناک یزد،این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و مسوولان اجرایی استان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین باشکوه، ضمن حمل تمثال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی از پله های هواپیما، آن را گلباران کردند.
حاضران در این مراسم که موتورسواران بسیجی نیز آنها را همراهی می کردند با حمل پرچم های جمهوری اسلامی، فرودگاه تا گلزار شهدای خلدبرین را طی و ضمن غبارروبی قبور مطهر شهدا، فاتحه قرائت کردند.
امام جمعه بخش مرکزی یزد در این مراسم گفت: تا زمانی که رهبری، مردم و اسلام به عنوان سه ضلع همراه یکدیگر باشند هرگز دشمنان به هدف خود نمی رسند لذا باید همواره گوش به فرمان رهبری برای مقابله با دسیسه های دشمنان تلاش کنیم.
حجت الاسلام سید کاظم مدرسی ادامه داد: در ابتدای انقلاب دشمنان با هرج و مرج قصد مقابله با انقلاب را داشتند و بعد از آن با ترور افراد سرشناس و در سومین مرحله جنگ تحمیلی و محاصره اقتصادی را دنبال کردند که با عنایت خداوند ناکام ماندند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز دشمنان با ایجاد تفرقه و دسیسه های فرهنگی قصد مقابله دارند که باید همواره متوجه باشیم و تازمانی گوش به فرمان رهبر باشیم دشمنان در دسیسه خود ناکام می مانند.
امام خمینی پس از 14 سال دوری از کشور در میان پرشورترین استقبال در ساعت 9 و 36 دقیقه در روز 12 بهمن ماه 57 با هواپیمای جمبوجت خطوط هوایی فرانسه با پرواز اختصاصی وارد تهران شدند.
بزرگترین و مهم ترین رویداد سده 20 را می توان پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357 دانست.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار