فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان:
سردارمرتضی کشکولی ،فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان در جمع اصحاب رسانه گفت: در داخل کشور درگیری نداریم ولی در بیرون از مرزها باید پاسداری بکنیم و راه شهدا ادامه دارد و شهدای ما از سوریه و عراق به وطن می آیند.
کد خبر: ۲۲۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 14 May 2016


به گزارش تابناک لرستان ، سردارمرتضی کشکولی ،فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان  در جمع اصحاب رسانه گفت: در داخل کشور درگیری نداریم ولی در بیرون از مرزها باید پاسداری بکنیم و راه شهدا ادامه دارد و شهدای ما از سوریه و عراق به وطن می آیند.

کشکولی با بیان اینکه  پاسداری نیاز به زحمت دارد  عنوان کرد:کسی که بتواند خوب پاسداری کند و به تنهایی نمی تواند کاری بکند باید تشریک مساعی با خانواده خود داشته باشد .

کشکولی ادامه داد: ما خانواده را به عنوان کسی می دانیم که همسر، برادر و فرزند خود را همراهی بکنند تا پاسداری که مجموعه ای از فضیلت های دینی و معنویت افزایی در بصیرت سیاسی است داشته باشند .

وی تصریح کرد: تقویت روحیه جهادی و انقلابی مهم است و سیر کارما در جهت توانمند سازی پاسداران حتما نیاز به تشریک مساعی با خانواده های آنها داریم .

  فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان خاطر نشان ساخت: کار پاسداری کار سختی است و در طول 37 سال از گذشت انقلاب اسلامی از 6 هزار و 300 شهید استان 3 هزار و 300 شهید شهدای سپاه هستند .

مرتضی کشکولی  تاکید کرد: درست است در داخل کشور درگیری نداریم اما در بیرون از مرزها شاهد درگیری ها هستیم و ما باید بیرون از مرزها پاسداری بکنیم و امروز می بینیم که شهدای ما از سوریه و عراق که برای دفاع از حرم حضرت زینب (ع) و دفاع از مرزها در بیرون از کشور جان خود را فدا می کنند و این پاسداری از مرزها در بیرون از کشور است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار