مدیر کل آموزش و پرورش لرستان :
گودرز کریمی فر،مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه ششمین جشنواره علمی ،پژوهشی جابر بن حیان با اشاره به مشارکت یک هزارو 100آموزشگاه دوره ابتدایی در این جشنواره عنوان کرد : 59هزار دانش آموز لرستانی در رقابتی سالم و هیجان انگیز با نحوه تحقیق و پژوهش های علمی آشنا شدند.
کد خبر: ۲۳۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 16 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ، 59 هزار دانش آموز لرستانی در  ششمین جشنواره علمی ،پژوهشی جابر بن حیان رقابت می کنند.

برپایه این گزارش گودرز کریمی فر،مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه ششمین جشنواره علمی ،پژوهشی جابر بن حیان با اشاره به  مشارکت یک هزارو 100آموزشگاه دوره ابتدایی در این جشنواره  عنوان کرد : 59هزار دانش آموز لرستانی در رقابتی سالم و هیجان انگیز با نحوه تحقیق و پژوهش های علمی آشنا شدند.

کریمی فربه نمایش 168پروژه دانش آموزان درنمایشگاه  مرحله استانی اشاره کرد وبیان داشت: تعامل پایدار و سازنده با معلمان و دانش آموزان و انتقال جهت گیری های صحیح آموزشی از جمله ماموریت های اصلی گروه های آموزشی است که جشنواره جابر بن حیان می تواند این  بستررابرای ارتباط دو سویه معلمان و دانش آموزان ایجاد کند  .
 این مسئول تصریح کرد : خلاقیت ،تنوع و نوآوری در تدریس و استفاده از روش های پویا می تواند دستیابی به این اهداف را پایدارتر کند .
 مدیرکل آموزش وپرورش لرستان در ادامه ابراز امیدواری کرد تا دستگاه تعلیم و تربیت بتواند میل به تحقیق ،یادگیری ، مطالعه و پژوهش را در دانش آموزان بیشتر کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار