استاندار لرستان خبر داد:
هوشنگ بازوند استاندار لرستان در دیدار با مدیر عامل جدید صنایع مواد غذایی گهر دورود با بیان اینکه با حل مشکلات قضایی مجتمع صنایع غذایی گهر دورود، به زودی شاهد راه‌اندازی این ظرفیت راکد اقتصادی خواهیم بود
کد خبر: ۲۳۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲ 17 May 2016




به گزارش تابناک لرستان ، هوشنگ بازوند استاندار لرستان  در  دیدار با مدیر عامل جدید صنایع مواد غذایی گهر دورود با بیان اینکه  با حل مشکلات قضایی مجتمع صنایع غذایی گهر دورود، به زودی شاهد راه‌اندازی این ظرفیت راکد اقتصادی خواهیم بود.

گفت: پس از حدود 3 سال رایزنی و نشست‌های مداوم با دستگاه قضایی و بانک عامل، نهایتا هفته گذشته مجوز گشایش دفتر صنایع غذایی گهر در تهران اخذ شد، بازوند تصریح کرد: راه‌اندازی این مجتمع به عنوان یک ظرفیت راکد گامی بزرگ در جهت اقتصاد مقاومتی است و آغاز به کار این مجموعه موجب رونق اقتصاد و اشتغال در لرستان می‌شود.

وی افزود: این مجتمع پس از حدود 5 سال تعطیلی با مدیریت جدید به زودی آغاز به کار خواهد کرد واین مجموعه اقتصادی قابلیت اشتغالزایی برای بیش از 1000 نفر را داراست و می تواند نقش قابل توجهی در رفع مشکلات اقتصادی منطقه داشته باشد.

بازوندبا اشاره به روند پیگیری‌های انجام شده و موافقت دستگاه قضایی با گشایش مجدد این مجتمع، عنوان کرد:قوه قضاییه برای رفع موانع حقوقی راه‌اندازی این مجتمع همکاری ویژه‌ای داشت و حمایت سیستم قضایی برای رونق اقتصادی و رفع موانع تولید این مجتمع قابل تقدیر است.

نماینده عالی دولت در لرستان بیان داشت: مجوز تاسیس شرکت صنایع غذایی دورود با اعتبار 100 میلیارد تومان و با شراکت بانک ملی در سال 1387 صادر شد، این مجتمع با پیشرفت بیش از 60 درصد پس از جریان اختلاس سه هزار میلیارد تومانی با موانع قضایی مواجه و در سال 90متوقف شد.

هوشنگ بازوند تاکید کرد: این کارخانه در زمینی حدود 50 هکتار احداث و 100 هزار مترمربع آن سوله سازی شده است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار