وزیر کشور در لرستان:
عبدالرضا رحمانی فضلی ،وزیر کشور در جمع خبرنگاران بیان کرد:ظرفیت های طبیعی و انسانی و موقعیت های خاص لرستان شرایط خوبی برای جهش بزرگ اقتصادی این استان فراهم کرده است.
کد خبر: ۲۳۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 19 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ،عبدالرضا رحمانی فضلی ، در جمع خبرنگاران لرستان بیان کرد:ظرفیت های طبیعی و انسانی و موقعیت های خاص لرستان شرایط خوبی برای جهش بزرگ اقتصادی این استان  فراهم کرده است.

وزیر کشور با بیان این مطلب  ابراز امیدواریی کرد مردم لرستان  همراه مسئولان همکاری کنند تا با مشارکت و خدمت رسانی دستگاهها و کمترین فرصت سوزی، لرستان به عنوان یکی از سه استان پایلوت اقتصادی مقاومتی، الگوی مطلوبی برای سایر استانها معرفی  گردد.

وی با  تاکید بر اینکه سه استان برای الگوی اقتصاد مقاومتی مد نظر قرار داده شده اند خاطر نشان کرد: لرستان یکی از این استان ها بوده است که در دولت و قرارگاه اقتصاد مقاومتی به تصویب رسیده است.

رحمانی فضلی بیان داشت: برای سایر استانها اختیارات خاص به وزیر کشور داده شده است وبا هماهنگی مسئولان استان ها برای شناسایی عوامل و موانع و تصمیم گیری در این راستا اقدام  خواهد شد.

وزیر کشور در پایان به خبرنگاران  یادآور شد:امیدواریم تمام  استان های کشور به ویژه سه استان پایلوت ازجمله لرستان  به اقتصاد مقاومتی مد نظری مقام معظم رهبری دست یابند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار