کد خبر: ۲۳۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 19 May 2016



به گزارش تابناک  لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد امروز پنج‌شنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه در یادواره شهید قاسم مدهنی و ۱۰ هزار شهید عشایر کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،  پیروی از دستورات رهبری را از ویژگی‌های بارز شهدای عشایر بیان کرد و گفت: شهدای عشایر جزء اولین گروه‌هایی بودند که در جبهه حاضر و در برابر دشمنان ایستادگی کردند.شهدای عشایر رزمندگان پیشگام و پیشتاز جبهه‌ها بودند.
وی با بیان این‌که خداوند متعال در قرآن‌کریم سه عامل مهم یعنی نصرت الهی، رهبری هوشیار، مردمی با بصیرت و حامی و پشتوانه ولایت را عامل موفقیت و نفوذ ناپذیری یک ملت معرفی می‌کند و آنچه موجب پیروزی و موفقیت کشور ما شد همین سه عامل مهم بود، افزود:  امروز ایران اسلامی مقتدر و نفوذناپذیر در برابر قدرت شرق و غرب است، این در حالی است که عشایر ملتی فعال در برابر دشمنان بوده و از موضع قاطع سخن می‌گویند.
آیت‌الله میرعمادی در بخشی از سخنانش با بیان این‌که دشمنان به‌دنبال کم‌رنگ کردن فرهنگ جهاد و شهادت هستند و از بین بردن پایه‌های نظام، نفوذ به ولایت را از اهداف خود می‌دانند، ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدا درس استقامت، ایستادگی و مردانگی را به ما یادآور می‌شود.
وی افزود: اگر امروز ایران اسلامی موفق است به‌خاطر حفظ استقامت، سازش‌ناپذیری، پیروی از ولایت فقیه و رهبری است. این در حالی است که این یادواره‌ها، درس نفوذ ناپذیری را به ما می‌دهند و ما، ولایت فقیه، نصرت الهی و نفوذ ناپذیری را به‌خوبی حفظ کرده‌ایم.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با یادآوری این‌که وظیفه امروز ما پاسداری از خون شهیدان است تا نامحرمان در دل نظام نفوذ نکنند گفت: باید بصیرت و نفوذ ناپذیری خود را حفظ کنیم، اظهارکرد:  ملت نفوذناپذیر ملتی است که از موضع بالا به دنیا نگاه می‌کنند نه از موضع ضعف و ناتوانی و امروز خوشبختانه امروز ایران نفوذناپذیر در برابر ابر قدرت‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار