کد خبر: ۲۳۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 20 May 2016

وزارت بهداشت اجازه افتتاح یک بیمارستان مدرن با دستگاه پت اسکن را در منطقه ویژه اقتصادی البرزنمی دهد/وزیر کشور پیام ما را به وزیر بهداشت انتقال دهد


به گزارش تابناک لرستان به نقل ازخبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان ،علاءالدین بروجردی ، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ونماینده بروجرد،در نشست شورای اداری لرستان در حضور وزیر کشوربا بیان اینکه دولت باید موانع پیش پای سرمایه گذاری بخش خصوصی را رفع وبرطرف کند خطاب به وزیر کشورگفت: در منطقه ویژه اقتصادی البرز بخش خصوصی یک بیمارستان مدرن ساخته است و برای درمان سرطان یک دستگاه به نام پت اسکن حدود یکسال پیش وارد این بیمارستان کرده و آماده افتتاح است اما وزارت بهداشت اجازه افتتاح آن را نمی دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به وزیر کشور تاکید کرد:در کشور تنها چند دستگاه پت اسکن وجود داردو از آنجا که دولت هزینه میلیاردی برای خرید دستگاه پت اسکن نداشته و سونامی سرطان نیز در کشور بیداد می کند از وزیر کشور تقاضا داریم این پیام را به وزیر بهداشت و درمان انتقال دهد.

رییس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود اظهار دشت:امروز در کشور مشکلات متعددی در بحث بیکاری وجود دارد که امیدواریم در سایه تحقق اقتصاد مقاومتی شاهد باز شدن گره های بیکاری در عرصه ملی باشیم.

بروجردی با اشاره به امنیت پایدار ایران در بحران های منطقه ای نیزخاطر نشان کرد: حل مشکلات اقتصادی بدون داشتن امنیت پایدار امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد:ایران بعد از گذشت ۳۷ سال از انقلاب در اوج اقتدار است و امروز حضور جمهوری اسلامی با هدف تامین امنیت این کشور در خارج از مرز های کشور مشهود است.

بروجردی حضور ایران در خارج مرزهای کشور را مستشاری خواند ویادآور شد:هرچند که این حضور مستشاری است ولی اگر این حضور را در بحرانهای عراق و سوریه نداشتیم از مشکلات امنیتی برخوردار بودیم.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در زنجیره طولانی اقتدار کشور یک حلقه ضعیف به نام اقتصاد وجود دارد زیرا در دوران جنگ کشور حدود هزار میلیارد دلار خسارت دید و بعد از جنگ نیز وابستگی به نفت و توطئه آل سعود و آمریکا باعث بروز مشکلات اقتصادی در کشور شد.

بروجردی تصریح کرد: میزان بدهی فعلی دولت ۵۴۰ هزار میلیارد تومان و دولت اگر همه هنر خود را به خرج دهد می تواند حقوق ها را پرداخت کند لذا اقتصاد مقاومتی می تواند برای رفع مشکلات اقتصادی راهگشا باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار