کد خبر: ۲۳۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 20 May 2016
به گزارش تابناک لرستان به نقل از خبرگزاری برنا  لرستان ، دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت 27 اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک این روز از خدمات "‌مهدی آل‌کثیر" مسئول روابط عمومی این اداره کل در لرستان تقدیر نمود‌.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خدمات روابط عمومی اداره کار لرستان تقدیر کرد

در متن این تقدیرنامه آمده است:
جناب آقای مهدی آل‌کثیر
امروزه پیشبرد اهداف برنامه‌های یک سازمان با تقویت انگیزه های جمعی‌، آگاهی عمومی و اعتماد مردمی امکان پذیراست‌. در این میان ابعاد گسترده تاثیرارتباطات واطلاعات برکارآمدی دستگاه‌ها، موجب نگاه ویژه مدیران به نقش و جایگاه روابط عمومی گردیده است.
از همین رو سازمان‌های پیشرو علاوه بر این که روابط عمومی را به مثابه کانون تفکر برای مدیریت افکار در جامعه وهنری برای یافتن رمز نفوذ دل‌ها می‌دانند.
از سوی دیگر نام‌گذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این وظیفه را بر دوش تلاشگران روابط عمومی می‌نهد تا به عنوان یکی از مهم‌ترین هدایت‌کنندگان فضای فکری جامعه برای تحقق این حماسه نزد افکار عمومی تلاش نمایند.
فرصت را مغتنم شمرده با گرامی‌داشت 27 اردیبهشت‌ماه روز روابط عمومی و ارتباطات مراتب تقدیرو تشکر خود را از خدمات ارزشمند و تلاش‌های سازنده جناب‌عالی در راه تعالی و پیشرفت ایران اسلامی و نیز انعکاس رویدادهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز نمایم.
علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
قابل ذکر است آل‌کثیر حدود یک دهه است مسئولیت روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان را بر عهده دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار