کد خبر: ۲۳۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 23 May 2016


به گزارش تابناک لرستان ،معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به نقش تعیین کننده لشکر ۵۷ لرستان در عملیات حاج‌عمران، گفت: مفتخریم که سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در کنار سایر دستگاه‌ها در راستای ترویج جهاد و شهادت گام‌های بلندی برداشته است.
 در همایش سوم خرداد که امروز دوشنبه، سوم خرداد با حضور محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پادگان امام حسین(ع) سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد، علی‌حسین پازدار، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، گفت: گردهمایی امروز به‌مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و فتح خرمشهر است که مرهون جان‌فشانی رزمندگان و شهدای گران‌قدر است.
وی با اشاره به این‌که در آستانه عملیات حاج‌عمران قرار داریم، افزود: در عملیات حاج‌عمران، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و لشکر ۵۷ لرستان نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: مفتخریم که سپاه حضرت ابوالفضل(ع) که به تعبیر مقام معظم رهبری سپاه ستون اصلی خیمه انقلاب است در کنار سایر دستگاه‌ها در راستای ترویج جهاد و شهادت گام‌های بلندی برداشته است.
وی با اشاره به برگزاری یادواره ۱۰ هزار شهید عشایر و شهید قاسم مدهنی در استان لرستان، بیان کرد: افتخار می‌کنیم که این یادواره در استان لرستان برگزار شد چراکه به تعبیر مقام معظم رهبری زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.
پازدار تصریح کرد: این‌گونه جلسات در راستای تقویت روحیه همه‌‌جانبه نظام مقدس انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار