کد خبر: ۲۳۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷ 23 May 2016


به گزارش تابناک لرستان ،یادواره شهدای فتح خرمشهر روز دوشنبه با حضور امام جمعه، معاون فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر ،معاون فرماندار و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات اداره ارشاد پلدختر برگزار شد .

، در این یادواره که جمعی از خانواده شهدا ایثارگران ، جانبازان، جانبازان و مسوولان اجرایی حضور داشتند امام جمعه پلدختر گفت: فتح خرمشهر نماد پیروزی یک ملت بر جبهه استکبار و از مهمترین عملیات ها در دفاع مقدس است .
حجت الاسلام محمد سوری با بیان این که فتح خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی بود افزود: سوم خرداد ،همچون خورشیدی در تقویم انقلاب اسلامی می درخشد و یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران است .
وی با بیان این که فتح خرمشهر نماد اراده و غیرت مردم ایران است گفت:فرهنگ دفاع مقدس و عظمت فتح خرمشهر و رشادت های رزمندگان باید به نحو شایسته به نسل جوان منتقل شود .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان این که عملیات بیت المقدس مملو از همدلی آحاد ملت در میدان نبرد بود گفت: سوم خرداد یادآور ولایت مداری مردم ایران است.
سرهنگ محمد شریف نوریان افزود: رزمندگان در فتح خرمشهر از فرمان امام تبعیت کرده و آن را تحقق بخشیدند و امنیت ، اقتدار ، عزت و آرامش امروز کشور مدیون رشادت و جانفشانی شهدا ، رزمندگان و ایثارگران است .
در ادامه از پنج خانواده شهید و 6 جانباز فتح خرمشهر شهرستان پلدختر با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار