کد خبر: ۲۳۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 24 May 2016


تاکید معاون استاندار بر پرداخت تسهیلات سیل زدگان لرستانی

به گزارش تابناک لرستان به نقل از برنا لرستان،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بانک های عامل مکلف هستند مصوبه هیات وزیران در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی به خسارت دیدگان ناشی از سیل را بدون هیچگونه عذر و بهانه ای انجام دهند.

بمحمد اصلانی روز سه شنبه در جلسه پرداخت تسهیلات به خسارت دیدگان سیل استان افزود: 346 میلیارد ریال تسهیلات بانکی با سود چهار درصد در مناطق روستایی و پنج درصد در مناطق شهری،با ضمانت زنجیره ای به خسارت دیدگان پرداخت می شود.
وی ادامه داد: باید برای بازسازی اماکن مسکونی شهری 300 میلیون ریال با بازپرداخت 15 ساله و سه دوره مشارکت مدنی پرداخت شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اضافه کرد: جهت بازسازی و تعمیر منازل مسکونی روستایی نیز به ترتیب 200 و 60 میلیون ریال و برای تامین لوازم خانگی شهری و روستایی نیز 40 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود.
اصلانی اظهار کرد: بر اساس مصوبه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، پرداخت یارانه سود و مانده مطالبات معوق شامل اصل و سود تسهیلات اعطایی به خسارت دیدگان در لایحه بودجه سالجاری پیش بینی شده و به شبکه بانکی پرداخت می شود.
به گفته فرهاد خاکی پور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، در سیل فروردین ماه امسال دو هزار و 100 واحد مسکونی شهری و روستایی لرستان آسیب دید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار