کد خبر: ۲۳۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 25 May 2016

صدا و سیما و فضای مجازی


به گزارش تابناک لرستان ،استودیوی سیمای بروجرد به عنوان نخستین استودیوی سیمای شهرستانی کشور در آئینی با حضور معاون صدا و سیما و دیگر مسئولان به بهره‌برداری رسید.

  محمد بازوند مدیرکل صداوسیمای لرستان ظهر امروز در آئین افتتاح استودیوی سیمای این شهرستان که در محل صدا و سیمای بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان بروجرد به‌عنوان نخستین شهر کشور است که پس از مراکز استانی به شبکه HD مجهز می‌شود.

وی افزود: این اولین بار است که چنین مرکزی در یک شهرستان کشور به‌جز مراکز استانی راه‌اندازی می‌شود و علاوه بر آن مردم این شهرستان و شهر اشترینان و دشت سیلاخور و بخش‌های تابعه ازاین‌پس می‌توانند چهار شبکه رادیویی FM رادیو سلامت، اقتصاد، ایران و استانی را باکیفیت بالا دریافت کنند.

مدیرکل صداوسیمای لرستان بیان کرد: با راه‌اندازی مرکز شبکه HD در بروجرد ازاین‌پس مراسم ملی مذهبی مختلفی که در این شهرستان با حضور مردم برگزار می‌شود، از این شبکه به‌صورت زنده از طریق شبکه استانی پخش می‌شود.

وی افزود: پوشش سرا سری وزنده برنامه‌های مختلف و نیز ارتباط زنده تصویری با مسئولان این شهرستان با سراسر کشور و امکان پخش برنامه‌های زنده‌ای همچون جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان از این طریق فراهم‌شده است.

بازوند رمز و راز توسعه استان لرستان را درگرو اتحاد و هم‌افزایی مسئولان و مردم دانست و تصریح کرد: توسعه شهرهای استان لرستان و احداث امکانات رفاهی منوط به همکاری همه مسئولان و مردم است.

وی بابیان اینکه رسانه رکن توسعه کشور است، خاطرنشان کرد: در راستای توسعه و اقتصاد مقاومتی و در مقابله با بیگانگان رسانه ملی آمادگی دارد با کمک به دولتمردان و سیاستمداران کلان کشور ظرفیت‌های لازم در حوزه‌های مختلف در این راستا را به وجود آورد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار