کد خبر: ۲۳۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 25 May 2016


خبرگزاری فارس: جلوگیری از وارد آمدن هرگونه آسیبی به فرهنگ کشور اهمیت زیادی دارد

به گزارش تابناک لرستان ، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی عصر امروز در نشست ائمه جمعه لرستان در دفتر امام جمعه بروجرد اظهار کرد: توجه به دو حوزه و مقوله اقتصادی و فرهنگی وظیفه و تکلیفی همگانی است.

وی بر ضرورت اهتمام همه مسؤولان در جهت تحقق اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید و عنوان کرد: فعالیت ائمه جمعه در حوزه جنگ فرهنگی و مسؤولان در جبهه نبرد اقتصادی ضرورتی انکارناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر ضرورت تلاش مسؤولان در جهت جلوگیری از اعمال ضربه و فشار به کشور در حوزه اقتصاد اشاره و بیان کرد: جلوگیری از وارد آوردن هرگونه خدشه و آسیب به مقوله فرهنگ کشور نیز در جایگاه خود اهمیت و ضرورت زیادی دارد.

میرعمادی تحقق سیاست‎های اقتصاد مقاومتی تبیین شده از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب را در گرو تلاش همه‌جانبه خواند و اضافه کرد: تحقق این مهم در سایه اهتمام و تلاش همگان مسیر و مقدور می‎شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش رو بودن سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) اشاره و اظهار کرد: حضور گسترده و مثال‌زدنی اقشار مختلف مردم کشور در بارگاه و حرم مطهر امام راحل برخاسته از عشق و علاقه آحاد مردم به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان یادآور شد: عشق و ارادت ملت ایران به امام راحل پس از گذشت سال‎ها فزونی یافته و ابعاد آن بیشتر و گسترده‎تر شده است.

میرعمادی پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) را عاملی برای برچیده شدن ظلم ظالمان و استکبار مستکبران دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران سرمایه عظیم و یادگار معمار کبیر انقلاب برای ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار به سر می‎برد، عنوان کرد: پس از امام خمینی(ره) مقام معظم رهبری نیز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار رهبری می‎کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در بخش دیگری از سخنان خودبه ضرورت جذب حداکثری قشر جوان و نوجوان در نماز وحدت‌بخش و دشمن‌شکن جمعه تاکید و خاطرنشان کرد: تحقق این مهم از تکالیف ائمه جمعه است.

میرعمادی وجود ائمه جمعه جوان را ظرفیت خوبی به منظور تبیین و گسترش اهداف و سیاست‎های نظام جمهوری اسلامی ایران در استان لرستان خواند و ادامه داد: تقویت پایگاه نماز جمعه از سوی ائمه جمعه یکی از انتظارات موجود در این زمینه است.

وی با اشاره به تعدد برکات پایگاه نماز جمعه بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت‎های موجود در این زمینه با هدف تقویت این پایگاه مهم تاکید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار