کد خبر: ۲۳۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 26 May 2016






به گزارش تابناک لرستان ،شهرستان سلسله در استان لرستان به دلیل موقعیت ویژه و داشتن مناطق گردشگری بی نظیر همواره مورد توجه گردشگرانی از سراسر استان و حتی کشور است اما نبود امکانات رفاهی در این منطقه به سدی پیش روی رونق صنعت گردشگری در این شهرستان تبدیل شده است.

شهرستان سلسله دره ای چشم نواز و زیبا با آب و هوایی بی نظیر در استان لرستان است که در قلب کوه های سر به فلک کشیده زاگرس قرار گرفته است و جلوه های بی نظیر و مناطق زیبای گردشگری آن هر ساله در فصول گردشگری پذیرای مهمانان بسیاری از اقصی نقاط کشور هستند.
مناطق نمونه گردشگری کهمان، گلهو و کاکارضا، سراب زز و سراب هنام از جاذبه های عمده گردشگری شهرستان سلسله محسوب می شوند که در ایام تعطیل همواره پذیرای گردشگران بسیاری هستند.
حجم بارش های فراوان اخیر جلوه ای رویایی و باشکوه به این مناطق بخشیده به گونه ای که مسافران حتی فرصتی کوتاه از وقت خود را به تماشا و عکس گرفتن از این جلوه های خدادای بی نظیر و بکر مشغول می شوند.
اما آنچه به معضل بازدید کنندگان این مناطق تبدیل شده است، کمبود امکانات رفاهی و نداشتن سرویس های بهداشتی است که همواره موجب نارضایتی مسافران می شود.
احداث سرویس های بهداشتی، فراهم کردن امکانات رفاهی، نصب سطل زباله در مسیرهای پرتردد، ایجاد سکوهایی برای نشستن خانوادها و گشت زنی نیروی انتظامی برای فراهم کردن محیطی امن و به دور از خطر برای خانواده های گردشگر در ایام تعطیل می تواند موجب رونق این صنعت درآمدزا در شهرستان شود.
حال که طبیعت زیبا و چشم نواز شهرستان سلسله موجب فراهم آوردن بستری مناسب برای حضور گردشگران بسیاری شده است، بی تردید وجود امکانات رفاهی می تواند به عاملی برای افزایش بازدیدکنندگان از این مناطق شود.
امید است که مسئولان در سال اقتصاد مقاومتی با فراهم کردن امکانات لازم برای گردشگران، موجب رونق این صنعت درآمدزا شده و گام های اساسی جهت اقتصادی درون زا که مدنظر مقام معظم رهبری است، بردارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار