فرمانده انتظامي لرستان:
سردار "محمد قنبري" فرمانده انتظامي استان در جمع كاركنان انتظامي با اشاره به شخصيت والاي حضرت امام خميني (ره) بیان کرد : امام خميني (ره) به ملت ايران ، عزت و سعادت بخشيد و آن ها را به مسير حق و حقيقت راهنمايي کرد،در آستانه ورود به ماه مبارك رمضان هستيم و مبارزه با مظاهر روزه خواري و رعايت اصول اين ماه و يك سري موارد بايد در دستور كار قرار گيرد .
کد خبر: ۲۳۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 31 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ، سردار "محمد قنبري" فرمانده انتظامي استان در جمع كاركنان انتظامي با اشاره به شخصيت والاي حضرت امام خميني (ره) بیان کرد : امام خميني (ره) به ملت ايران ، عزت و سعادت بخشيد و آن ها را به مسير حق و حقيقت راهنمايي کرد.

وی ضمن تسليت ايام 14و 15 خرداد ، افزود: شب 14 خرداد ، شب غم و سوگي است كه مردم ما آن را از ياد نمي برند ، اما همه ما در فرداي آن روز (14خرداد ) لطف و عنايت خداوند را شاهد بوديم و مجلس خبرگان رهبري در عصر چهاردهم خرداد كار عظيم و بزرگي را انجام داد و نگذاشت پرچم انقلاب اسلامي حتي براي 24 ساعت روي زمين بماند و اين پرچم را بردوش سلاله فاطمه اطهر و شاگرد مكتب ائمه اطهار ، حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي قرار داد ، كاري كه خبرگان رهبري انجام داد ، التيامي بر زخم و غم اين ملت بزرگ بود .

قنبري بیان داشت: امام همان مرد شجاعي بود كه در برابر استبداد و استعمار سر فرو نياورد و با اتكا به خداوند و در مسير اسلام ناب محمدي ، نهضت اسلامي را در مسير هدايت براي پيروزي قرار داد .

وی تصریح کرد: امام همان فقيهي بود كه با صداي رسا به جهانيان اعلام كرد ، اسلام مي تواند در دنياي مدرن امروز بر جامعه حكومت و مديريت كند و مردم را براي دست يابي به اهداف معنوي و ماديشان رهنمون كند.

قنبری اظهارداشت: امام همان شخصيتي است كه فقه را بر مبناي زمان و مكان و همچنين اجتهاد پويا را براي مردم يا علما و انديشمندان ، تبيين و تشريح كرد .

وی تاکید کرد: ياد و خاطر امام راحل را گرامي مي داريم و براي مقام معظم رهبري ، پيروزي ، عزت و سربلندي مسئلت داريم .

فرمانده انتظامي استان در ادامه با اشاره به اين كه در آستانه ورود به ماه مبارك رمضان هستيم بر آمادگي كاركنان در جهت استفاده از معنويات اين ماه مبارك تاكيد كرد و بیان داشت: مبارزه با مظاهر روزه خواري و رعايت اصول اين ماه و يك سري موارد بايد در دستور كار قرار گيرد .

سردارمحمد قنبری در خاتمه از كليه مسئولان و كاركنان انتظامي استان به واسطه خدمت رساني به مردم و مبارزه با متخلفان و برخورد قاطع با هنجارشكنان ، تقدير و تسپاسگذاری کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
الان تبريز شركت هايي هستند كه ماه مبارك رمضان، ناهار ميدن به پرسنل!!!!!
شركت هيدرولاستيك
به مديريت پورمهدي
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار