استاندار لرستان :
،هوشنگ بازوند،استاندار لرستان در نشست بررسی روند اجرای منطقه ویژه اقتصادی طرح احداث منطقه ویژه اقتصادی بروجرد را از طرح های بزرگ این استان برشمرد گفت: تکلیف اجرای این طرح بزودی مشخص خواهدشد و باید اجرای طرح های منطقه ویژه اقتصادی بروجرد و سد معشوره کوهدشت تسریع یابند.
کد خبر: ۲۳۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 01 June 2016




به گزارش تابناک لرستان ،هوشنگ بازوند،استاندار لرستان در نشست  بررسی روند اجرای منطقه ویژه اقتصادی طرح احداث منطقه ویژه اقتصادی بروجرد را از طرح های بزرگ این استان برشمرد گفت: تکلیف اجرای این طرح بزودی مشخص خواهدشد.

 بازوند همچنین  افزود: طرح کشت و صنعت لرستان، منطقه ویژه اقتصادی بروجرد و سد معشوره کوهدشت ازجمله  طرح های بزرگ استان لرستان  می باشند.

وی  بابیان اینکه  طرح کشت و صنعت لرستان با پیگیری ها و حمایت های فراوان به ثمر نشست  تصریح کرد:اکنون باید اجرای طرح های منطقه ویژه اقتصادی بروجرد و سد معشوره کوهدشت تسریع یابند.

نماینده عالی دولت در لرستان ادامه داد:  منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به 2 هزار و 500 هکتار زمین نیاز دارد، که می توان عملیات اجرایی این طرح را با تملک حدود 700 هکتار زمین  شروع کرد.

بازوند اظهار داشت: بخشی از اراضی منطقه ویژه اقتصادی در اختیار منابع طبیعی و بخشی دیگر در اختیار مالکان می باشند که هرچه سریعتر باید تعیین تکلیف شوند.

وی  اضافه کرد: 300 هکتار زمین برای فرودگاه منطقه ویژه اقتصادی نیاز است که تاکنون 100 هکتار آن تملک شده است وشهرک صنعتی منطقه ویژه اقتصادی بروجرد نیز 100 هکتار زمین نیاز دارد.

بازوند با بیان اینکه در خصوص مجری طرح منطقه ویژه اقتصادی بروجرد هنوز به جمع بندی نرسیده ایم اشاره کرد:زیرا شرکت یاوران سحر عملکرد خوبی تاکنون نداشته است.

استاندار لرستان یادآوری کرد: در یک سال و نیم گذشته با این شرکت مدارا کرده ایم ولی در صورتی که این شرکت کار را آغاز نکند با سرمایه گذار جدید قرارداد می بندیم.

نهوشنگ بازوند در خاتمه گفت: منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در مکان خوبی احداث می شود و به راحتی می توان زیرساخت های مورد نیاز آن را به انجام رساند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار