کد خبر: ۲۳۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 02 June 2016



به گزارش تابناک لرستان ،رضا ترابی روز پنجشنبه با تاکید بر لزوم انتقال اندیشه ها و آرمان های امام خمینی(ره) به نسل جوان افزود: مردم و مسئولان باید همچون گذشته با حضور پرشور در آیین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) عشق، وفاداری و پشتیبانی خود را به انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری نشان دهند.
وی امام خمینی(ره) را الگویی ماندگار برای همه نسل ها و مسلمانان جهان دانست و اظهار کرد: هم اکنون کشورهای مسلمان برای رهایی از چنگال استکبار راه امام خمینی(ره) را در پیش گرفته اند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: نمایشگاه حریم یار به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مجتمع فرهنگی هنری دکتر زرینکوب بروجرد گشایش یافته است.
وی افزود: در این نمایشگاه 17 تابلو پوستر مزین به عکس، شعر، خوشنویسی و طراحی به نمایش گذاشته شده است که علاقه مندان می توانند به مدت یک هفته از این نمایشگاه دیدن کنند.
ترابی اظهار کرد: به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر آیین بزرگداشت سالگرد امام خمینی(ره) برنامه شب شعر با موضوع زندگینامه و ارتحال امام راحل برگزار می شود.
وی همچنین به برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در بروجرد اشاره کرد و گفت: هنرمندان حضوری پرشور در این مراسم در مصلی امام خمینی(ره) بروجرد خواهند داشت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد افزود: امور فرهنگی و قرآنی این اداره مسابقه پیامکی با عنوان بیعت با امام را آغاز کرده است که در راستای تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا می باشد.
امام خمینی(ره) 14 خـرداد ماه 1368 دعوت حق را لبیک گفتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار